News:

No significant change

Main Menu

Camp Nassau 02

Started by Assassin, July 17, 2002, 12:26:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Assassin

Hoppas ni inte missat bilderna på detta Falcon 4 LAN evenemang.

http://www.001.com.cn/forum/game2/214221.html

Sverige borde hålla ett liknande. :D
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

griffin

Oj!

Jag vet inte om jag är ensam om det men jag får mest ... olustkänslor... eller nåt... det känns som vissa tar saker på lite *för* stort allvar. Jag menar, det måste bara vara svettigt med den där hjälmen... inte kan det öka realismen/känslan - ser han åt höger ser han knappast moln, hjälm eller inte?!?!

Jaja... det är ju kul att folk har skoj och man skall respektera folk för vad de är... Men... min spontana: skaffa ett liv :) Jag är hellre kass,  glad amatör då... ;)

Fast, som sagt, coola bilder. De verkar ju haft det skoj!

Griffin
snappahead

Horizon

Äh, jag tycker att de får vara precis hur fanatiska de vill utan att någon gnäller (sneglar åt tidigare postare... :) ). Det är ju deras ensak om de vill sitta i hjälm och flyga F4. Hade jag haft en skulle jag också haft den på mig... Helst hela dagarna... Hehehe... :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

QuoteOriginally posted by Horizon

Äh, jag tycker att de får vara precis hur fanatiska de vill utan att någon gnäller (sneglar åt tidigare postare... :) ). Det är ju deras ensak om de vill sitta i hjälm och flyga F4. Hade jag haft en skulle jag också haft den på mig... Helst hela dagarna... Hehehe... :p

Det är klart! Det var verkligen inte avsett som gnäll hörru! Man sätter ribban själv, absolut - och skadar det ingen så är väl det inga problem!

Personligen har jag dock svårt att förstå hur man kan driva något så långt, men det är bara jag det. Men jag har ju i samma anda rätt att "gnälla" utan att bli gnälld på i sin tur ;-) Äh...

Appråpå det, såg ni bilderna på den där killen som köpte hela främre sektionen av en scrappad F-15 som han byggde om till en pit med dator och allt. Där kan vi snacka att driva det till sin spets. Nästa steg måste vara att få den  i luften på riktigt :)

Griffin
snappahead

Horizon

Sorry, menade inte att gnälla på gnällarna... Tänkte bara dra en gammal grej jag brukar köra med: "Man väljer själv vad som kan irritera en. Är det något/någon man inte gillar så är det bara att sluta tänka på det/honom/henne". :p

Den var väl bra? :)

Tänkte att alla mina smilfinkar i förra inlägget skulle skvallra om att jag inte var ute efter att gnälla på er på riktigt, Griffin. Jag ber om ursäkt om det missuppfattades.

P.s. Du har givetvis rätt att gnälla tillbaka om du vill... :D

P.s.2. Man kanske skulle bärga den där Gripen som störtade i Vänern (om det inte redan är gjort) och bygga sig en liten datorhörna här hemma? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast

Den JASÃ,´en ligger hos oss i Halmstad. Bara massa småstycken. Blir nog problem att få ihop den till något "flygbart".

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

griffin

QuoteOriginally posted by Horizon

Sorry, menade inte att gnälla på gnällarna... Tänkte bara dra en gammal grej jag brukar köra med: "Man väljer själv vad som kan irritera en. Är det något/någon man inte gillar så är det bara att sluta tänka på det/honom/henne". :p

Den var väl bra? :)

Tänkte att alla mina smilfinkar i förra inlägget skulle skvallra om att jag inte var ute efter att gnälla på er på riktigt, Griffin. Jag ber om ursäkt om det missuppfattades.

P.s. Du har givetvis rätt att gnälla tillbaka om du vill... :D

P.s.2. Man kanske skulle bärga den där Gripen som störtade i Vänern (om det inte redan är gjort) och bygga sig en liten datorhörna här hemma? :)

De e luuugnt! Jag förstod att det. Ville bara vara tydlig. :)
snappahead

griffin

QuoteOriginally posted by Swebeast

Den JASÃ,´en ligger hos oss i Halmstad. Bara massa småstycken. Blir nog problem att få ihop den till något "flygbart".

/A

Men en cockpit kanske går att skrapa ihop, för att sätta skärm och hotas i? ;)

Har den bärgats "helt" eller? Vad händer med sådana rester egentligen? För materialanalys etc? Kastas? Materalåtervinning? Eller bara på hyllan? Kan jag få nån kul bit och ha på skrivbordet? Ehhh... dags att jobba lite mer märker jag ;-)

Griffin
snappahead