News:

No significant change

Main Menu

Camp Nassau 02

Started by Assassin, July 17, 2002, 12:26:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Assassin

Hoppas ni inte missat bilderna på detta Falcon 4 LAN evenemang.

http://www.001.com.cn/forum/game2/214221.html

Sverige borde hålla ett liknande. :D
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

griffin

Oj!

Jag vet inte om jag är ensam om det men jag får mest ... olustkänslor... eller nåt... det känns som vissa tar saker på lite *för* stort allvar. Jag menar, det måste bara vara svettigt med den där hjälmen... inte kan det öka realismen/känslan - ser han åt höger ser han knappast moln, hjälm eller inte?!?!

Jaja... det är ju kul att folk har skoj och man skall respektera folk för vad de är... Men... min spontana: skaffa ett liv :) Jag är hellre kass,  glad amatör då... ;)

Fast, som sagt, coola bilder. De verkar ju haft det skoj!

Griffin
snappahead

Horizon

Äh, jag tycker att de får vara precis hur fanatiska de vill utan att någon gnäller (sneglar åt tidigare postare... :) ). Det är ju deras ensak om de vill sitta i hjälm och flyga F4. Hade jag haft en skulle jag också haft den på mig... Helst hela dagarna... Hehehe... :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

QuoteOriginally posted by Horizon

Äh, jag tycker att de får vara precis hur fanatiska de vill utan att någon gnäller (sneglar åt tidigare postare... :) ). Det är ju deras ensak om de vill sitta i hjälm och flyga F4. Hade jag haft en skulle jag också haft den på mig... Helst hela dagarna... Hehehe... :p

Det är klart! Det var verkligen inte avsett som gnäll hörru! Man sätter ribban själv, absolut - och skadar det ingen så är väl det inga problem!