News:

No significant change

Main Menu

Americas army

Started by Phlerp, July 06, 2002, 00:07:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Phlerp

Vet inte riktigt var detta hör hemma egentligen men jag tyckte att det verkade bäst här.

Jag har tagit hem Americas army för att testa det och har avslutat basic training. Nu kommer jag inte vidare. Är det någon som vet hur man skall göra.

Jag vet att man måste köra något MOUT uppdrag på nätet, och att det är många som försöker göra det nu och att det därför inte går så bra. När jag äntligen får upp några servrar med lediga platser som kör detta uppdraget så händer inget när jag går in på servern mer än att AA startar. Jag har försökt leta i FAQer och titta på forumen men hittar ingen hjälp, och trots att det verkar finnas andra på Gamespy med samma problem så spammar bara folk om att USA är bäst och sånt där (tja, vad kan man vänta sig? :) ).

Phlerp

Never mind... fick igng det men det verkar en aningen trögt med alla servrarna :).... få se nu om det här e något att ha.

Phlerp

Jaha, så har man testat det då. Väldigt snyggt, men i grunden inte speciellt annorlunda än CS. Möjligtvis en aningen långsammare. Så tycker ni inte om CS så kan jag bespara er en nedladdning på200 meg.... Fast det kan ju vara värt att ladda ner bara för at titta på det, för det är väääldigt snyggt.

KeyCat

Jupp, det är snyggt, ljudet och 3D-animeringarna är mycket bra. Vet inte hur pass stora banorna är men det kanske blir ett kul komplement till OFP för närstrid och priset är ju rätt :)

Tänkte testa lite mer on-line när hystering lugnat ner sig och se hur pass bra det funkar där.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

fabfan

Har ni kommit in på några MOUT Mckenna servrar?

Jag har gjort de 4 uppdragen på basic training, men när man går in på en MM server får man alltid "connection failed"!

Phlerp

Jag fick inte ens upp det så jag fattade inte hur i h--e jag skulle göra för att komma inte på någon server. Sedan lyckades jag hitta en svensk lågpingserver ... och plötsligt var jag inne, så jag antar att det bara är att försöka och försöka och försöka.... Läste någonstans att de verkar ha lite problem med att registrera att man blivit godkänd på MOUT, så man bör spela ett litet tag på MOUT servrarna trots att man klarat det redan för att komma ut på de andra servrarna.

Man hoppas ju förresten att de varit smarta nog att planera att släppa verktyg för att göra nya kartor, eftersom jag misstänker att det är en av de saker som gjort CS så populärt nämligen att kartorna håller hög standard när det finns så många att välja mellan.

ft

Bah, får inte ens svar när jag försöker registrera mig. Det är något irriterande! Hade lyckats bli "Expert Marksman" men inte fan gick det att spara det... *sura*

Förövrigt verkar det vara enbart tur som gör skillnaden mellan Expert och Sharpshooter. Spridningen på de bortre målen slår igenom...

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus