News:

No significant change

Main Menu

Replays

Started by Horizon, April 06, 2012, 10:45:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Horizon

Nja, inte så mycket paus faktiskt. Jag har ju ropat på dig inne i spelet några gånger de senaste dagarna. Kanske att det blev några dagar där i helgen när jag inte var inne, eller så gick vi om varandra. Igår blev det dock inget för jag har åkt på någon maginfluensa eller nån skit. Kass som satan inatt och idag. Man ligger och gnuggar fötterna mot varandra i sängen och tycker synd om sig själv. :)

Kul karusell med JPanthern där. Grattis till en OP'd TD. ;) :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

NeoBlood

Aj fan, krya på dig!!

Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Horizon

Måste bara lägga upp den här för att håna 50B'n på slutet. Får man bara till rätt vinkel så är JgPz E-100 svår att slå hål på. :) I övrigt var det väl ingen kanonrunda alls, men två fullträffar ger ju drygt 2k i damage, det får räcka så.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/17333969/20150113_2316_germany-JagdPz_E100_35_steppes.wotreplay

Horizon

Inspirerad av den här videon - https://www.youtube.com/watch?v=JDDgWFRcl10 - satte jag mig i min JgPz E-100 (trodde jag) för att få till en bra runda i liknande stil. Blev förvånad över att det direkt blev samma karta och därefter förvånad över att det visst var JagdPanther II'an jag råkat sätta mig i. Nåväl, den borde väl funka bra den också... och det gjorde den. Nu vet jag hur jag ska spela TD på den kartan (från det hållet) i fortsättningen. :)

https://dl.dropboxusercontent.com/u/17333969/20150116_0013_germany-JagdPantherII_39_crimea.wotreplay

NeoBlood

Stiligt!! Tack för tipset, nu vet jag hur rockar på den kartan i fortsättnigen.

Dags att plutoon'a lite snart så vi kan klara några av våra personal missions. Kul med lite omväxling tycker jag även om vissa uppdrag känns sjukt svåra. Lyckades klara av 6 st igår i mina LT i alla fall. Först mission 8 eller nåt som krävde Plutoon och även att nån satt i en SPG!! Får väl köpa en SPG i så fall ;)
Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Horizon

Jag klickar alltid bort de där mission-fönstrena som dyker upp. Kanske kan vara något?

Horizon

Det är så härligt när man får förstöra dagen för en Obj. 140 och samtidigt skicka ett FU från hjärtat till en noob som kallar en för idiot bara för att man håller ena flanken själv och dessutom ligger på perfekt avstånd för att agera sniper med stora kanonen. :D

https://dl.dropboxusercontent.com/u/17333969/20150116_1301_germany-JagdPz_E100_10_hills.wotreplay

Quote from: NeoBloodFår väl köpa en SPG i så fall ;)

Jag har en GW Tiger (P) :)

Horizon

Jag fattar inte. Startade det där första uppdraget där man till slut kan få en Stug IV och läste vad som krävdes. Satte mig i min JagdPanther II, vann slaget, blev sjua på listan och inget mer händer. Står bara att uppdraget är startat. Wtf?

Tillverkarna av detta spel har inte direkt användarvänlighet som prio ett, det har vi ju sagt några gånger nu. Hur svårt kan det vara?