News:

No significant change

Main Menu

Roligheter!

Started by ft, August 29, 2011, 21:05:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Någon mer som gett sig på det här? Jag tror jag fastnat...

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Stercus accidit
---

Horizon

Nej inte för mig som vanligt. Fattade inte att det var en bild, trodde du hade glömt en länk.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mupp

Jag ser en bild på en röd Saab med en bänkdiskmaskin i baksätet och en något mindre ordodox takbox. Bilen är parkerad framför en grå byggnad. Vilket av dessa ft har fastnat för ska jag så klart inte lägga mig i, men om det är Saab:en så rekommenderar jag en dagstidning. Är det takboxen så rekommenderar jag lite fördjupning inom lastsäkring (hela vikten framåt, halva vikten bakåt och åt sidorna). Är det diskmaskinen så rekommenderar jag en i fullstorlek (tog nyligen själv klivet i samband med flytt till Östgötaslätten, mycket tystare än bänktypen (diskmaskinen, inte slätten)). Gäller det den grå byggnaden så kan jag inte annat än gratulera. Tack!

Fluff

Är det en erieye? Landversion? Det skulle jag också vilja ha (fast utan diskmaskin (eller förresten...))
Odi profanum vulgus, et arceo

griffin

En kanot med fyra hjul? Ser ut att ha dåliga flytegenskaper i så fall. Skulle inte våga prova.
snappahead

ft

I en organisation i vilken jag ingår har vi gått värdegrundsutbildning. Efter det säger vi i situationer som den här: IDIOTER! :D

Rolighet = P - A - D - D - L - I - N - G! Där. Nu kanske jag var tydlig nog för att i alla fall någon skall greppa det. ;)

Mupp, din mupp, hela vikten framåt + halva vikten bakåt + halva vikten åt varje sida = 1 + 0,5 + 2 * 0,5 = 2,5 gånger vikten. Mycket märkligt! :D Och vad i hela friden menar du med att bo på Östgötaslätten och ännu inte ha varit förbi på fika, eller ännu mindre bjudit in på en?! Var här har du hamnat?

Fluff,
fasen... Erieye på bilen... det vore fränt på riktigt!

Stercus accidit
---