News:

No significant change

Main Menu

Korea2005

Started by SledgeHammer, June 17, 2002, 22:53:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SledgeHammer

Drog igång en offline kampanj (Saint's Korea2005) här och roade mig med att pilla lite på ATO direkt i början. Onchon (ligger vid västkusten en bit upp) hade tydligen gjort något dumt för trots att det enbart fanns en division där så skulle en 4ship B-52H dit och fälla så många Mk-82 de bara kunde. OCH så skulle en 4ship B-1B dit och fälla så många GBU-32/B JDAM de bara orkade lyfta med sig. OCH så skulle en 4ship med F-15E dit med ett lass GBU-24/B.

Nån som trampat på en öm tå nånstans? =)

Eskort till dessa strike paket var minst en SEAD grupp med F-16CJ. Som jakteskort en rote F-15C, en rote MiG-31 och en rote F-16CG.

Aj?
Mvh  - Stefan -

Maverix

Keep us posted.

Picard out.

SledgeHammer

Will do.

Taskade om två av strike paketen mot mer bebodda baser (3+ divisioner på vardera).

Men jag är bra sugen på att fluga en av BUFFarna själv och dränka en stackars MiG-19 divison (tror jag det var) i Mk-82or =)
Mvh  - Stefan -

Triton

Hehehe, ta en B1B istället, de bär fler Mk-82 har jag för mig. :D
Dessutom har du chansen att flyga ifrån fientlig jakt om du måste, i en Buff är du en sittande fågel..... men det är klart, en del gillar kanske att köra buss? ;) :D

Kolla i galleriet på 185th website, http://185th.co.uk , där finns en bild av en flygbas som blivit totalt asfalterad av en B1b. Kratrar överallt! :)

EDIT: direktlänk till bilden: http://185th.co.uk/gallery/0220.jpg
Triton
Tactical Engagement Center

SledgeHammer

Japp, de tar fler. 84st mot 51 för en B-52H. Men en BUFF är mäktigare iaf =)

Det blev för övrigt gropiga parkeringar av 3st baser i första anfallsvågen. :D
Mvh  - Stefan -

SledgeHammer

Och jag roade mig i en CJ och stängde några radarburkar. Lugnare i luften för BLUE på så vis... =)
Mvh  - Stefan -

Horizon

Korea 2005 är en given installation på min burk!

Här skall bombas! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Jag gjorde en .f4p variant åt Saint, har den hittat ut på siterna än månne...?
(En .exe installer, typ HotFixen)
Mvh  - Stefan -