Charlie Foxtrot - Kampanj 5 börjar inom kort!

Started by KeyCat, August 23, 2010, 21:50:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

Ja det är inte lätt när man blir stressad. Jag har några ljudupptagningar från tiden när jag spelade EVE Online och vi hamnade underläge i strid. Britterna brukade skoja om att jag hade två olika accenter. En brittisk-amerikansk när vi småpratade och en "weird swedish-chef-like" när vi krigade. Men huvudsaken är att budskapet går fram. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

>> It's all about teamwork! <<

cain

Vi måste få ihop fler svenskar så vi kan ha en egen unit eller något kul :)

Baztid

#27
Så många spel, så lite tid!
Jag har vanliga arma2.. Ska gå ner på stan idag tror ja och se om ja hittar OA i nån hylla!
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Rivvern_

Ja det är OA för som används för denna kampanjen.

KeyCat

#29
Finns även ett visst hopp för att Horisånten och watar får tummarna ur och kanske joinar  :P

BTW, nu när vi har Cain (a.k.a Terminator) i SI/2 känner jag mig ganska trygg. Hoppas att se er i kvällens "Operation Panty raid"...

För tillfället leder vi i SI och ställningen inför kvällens battle #7 är 529 vs 519 men mycket kan hända. Hoppas bara vi inte lirar från lika stort numerärt underläge som förra söndagen då RS tidvis var 15+ personer fler än oss!

/KC
>> It's all about teamwork! <<

cain

Min första battle på månader! Är riktigt laddad, Körde Filmen Hamburgerhill igår samt lite public play på en 80 personers C&H server, riktigt mysigt!

Baztid

#31
Inhandlat Arrowhead nu och även British Armed Forces via Sprocket!
Laddar hem as we speak!  ;)

Tankar hem ACRA och CBA mods.
Fanns de mer man vill ha?
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.