News:

No significant change

Main Menu

Bad Company 2

Started by Baztid, December 29, 2009, 17:14:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

#24
Ursäkta! Men jag måste avreagera mig! SATAN JÄVLA HELVETES SATTYG FAN APA PUNKBUSTER SKIIIIIIT! KAN DE INTE FÅ SKITEN ATT FUNGERA!

Vill ju spela juh! Det är ju ett skitbra spel.

EDIT:

Jag kan meddela att det är inte lönt att köpa spelet nu.
Multiplayer är BROKEN. Det är ospelbart.

1. Man har en ofattbar tur och kommer in på servern och kan spela  (obs mycket ovanligt)
2. Man har en ofattbar tur och kommer in på servern och kan spela i 35 sekunder men sen blir man kickad av punkbuster.
3. Man kan inte logga in på eaÃ,´s servrar

EDIT2:

Fast väl inne i spelet så är det hur bra som helst. Gillar verkligen spelmotorn med träd och hus som går sönder.

Rivvern_

 1. Hur stora är kartorna?
Det är olika storlekar på kartorna. Svårt att säga exakt hur stora. Bara att det kan vara jobbigt på vissa att springa till fots.

2. Max 32 players? Kunde man inte var åtminstone 64 i BF2?
Ja och ja -> http://sv.wikipedia.org/wiki/Battlefield_2

3. Krävs det fortfarande att man tömmer ett helt mag innan man fäller fi?
Ibland. Ibland inte. Finns ju hardcore mode oxå.

4. Hur pass vass maskin behövs egentligen?
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=35729

Baztid

Har suttit i 45min nu och tryckt "Retry" för att logga in men nu ger jag upp för idag!

Fick nöjet att bli brutalt knivad av en viss Rivvern idag iaf  ::)
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Rivvern_

Va? Kniva jag dig? Hur och när? :D

Lite tråkigt att ni inte kör TS.

Horizon

Det är väl bara att installera Ventrilo? Jag har testat båda till EVE och jag tyckte nog till slut att Ventrilo var bättre.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

RedOne/ zalzam

Från Salsam:

@Horizon - har hört att Ventrilo ska börja kosta pengar att använda?

@keyCat - känns som det krävs ett helt magasin för att fälla fienden, men själv känns det som jag dör på första skottet  :P
Är nog mer känd som skott magneten just nu... och jag ger alla andra i laget Medic poäng för de får reviva mig hela tiden  ::) (Tack Watar)
------------------------

Lasse Sandberg

watar

#30
@Salsam du har helt klart hjälpt mina stats :D

@Keycat Vapnen man börjar med vid rank 0 är värdelösa, när du tagit dig upp till rank 6-10 så blir vapnen helt ok. Jag spelar just nu mest som medic med rank 10 och är helt störtförälskad i min M60 med rödpunktssikte, bra träffsäkerhet (även på avstånd) och tar inte många skott för att fälla ett mål.

Assault Class Weapons

AEK Vintovka (Unlocked from Start)
Basically an AK-47 without the branding. Fully automatic and not super accurate.
Damage - 11/22
Accuracy - 13/22
Rate of Fire - 17/22

XM8 Prototype (Requires 3,000 Assault Points)
Experimental and fancy looking. Fully automatic.
Damage - 12/22
Accuracy - 15/22
Rate of Fire - 16/22

F2000 Assault (8,000 Assault)
Bullpup design makes it more portable and offers increased rate of fire, at the cost of accuracy)
Damage - 11/22
Accuracy - 9/22
Rate of Fire - 19/22

STG.77 Aug (20,000 Assault)
Low accuracy and high mobility, just like the F2000.
Damage - 14/22
Accuracy - 11/22
Rate of Fire - 15/22

AN-94 Abakan (28,000 Assault)
Like the AEK, but fires 2-round bursts of semi-automatic fire.
Damage - 15/22
Accuracy - 15/22
Rate of Fire - 13/22

M416 (35,000 Assault)
Fully automatic assault rifle, a more portable variant of the M16.
Damage - 15/22
Accuracy - 15/22
Rate of Fire - 13/22

M16 A2 (47,000 Assault)
Classic assault rifle, notable for its high accuracy and 3-round burst.
Damage - 11/22
Accuracy - 17/22
Rate of Fire - 17/22

Engineer Class Weapons

9A-91 Avtomat (Unlocked at Start)
Fully automatic carbine, used in close quarters.
Damage - 9/22
Accuracy - 11/22
Rate of Fire - 13/22

SCAR-L Carbine (3,200 Engineer)
Fully automatic and highly mobile.
Damage - 9/22
Accuracy - 11/22
Rate of Fire - 13/22

X8 Compact (6,500 Engineer)
Compact version of the XM8 assault rifle.
Damage - 9/22
Accuracy - 10/22
Rate of Fire - 16/22

AKS -740 Krinkov (Unlocked at Start)
Like a mini, silenced version of the AEK.
Damage - 9/22
Accuracy - 13/22
Rate of Fire - 15/22

Uzi (26,000 Engineer)
Staple sub-machine gun with an extremely high rate of fire.
Damage - 8/22
Accuracy - 9/22
Rate of Fire - 19/22

PP-2000 Avtomat (32,000 Engineer)
Sub-machine gun with the highest rate of fire in the game.
Damage - 7/22
Accuracy - 9/22
Rate of Fire - 22/22

UMP.45 (43,000 Engineer)
Good stopping power and decent accuracy make this a good all around weapon.
Damage - 9/22
Accuracy - 13/22
Rate of Fire - 13/22

Medic Weapons

PKM LMG (Unlocked from Start)
100-round belt that fires 7.62 rounds with high accuracy.
Damage - 11/22
Accuracy - 11/22
Rate of Fire - 14/22

M249 SAW (3,300 Medic)
200-round belt with high rate of fire.
Damage - 10/22
Accuracy - 11/22
Rate of Fire - 16/22

Type 88 LMG (8,600 Medic)
High recoil and low mobility, but it has great range.
Damage - 12/22
Accuracy - 11/22
Rate of Fire - 14/22

M60 LMG (25,000 Medic)
Good all-around light machine gun.
Damage - 13/22
Accuracy - 12/22
Rate of Fire - 15/22

XM8 LMG (34,000 Medic)
Based off the XM8 assault rifle model, but with increased damage output due to a larger magazine.
Damage - 9/22
Accuracy - 13/22
Rate of Fire - 16/22

MG36 (42,000 Medic)
LMG with a bi-pod and built-in scope for added accuracy over long ranges
Damage - 9/22
Accuracy - 14/22
Rate of Fire - 16/2

MG 3 (57,000 Medic)
Capable of firing 1,000 rounds per minute, this is the LMG with the highest rate of fire.
Damage - 7/22
Accuracy - 9/22
Rate of Fire - 22/22

Recon Weapons

M24 Sniper (Unlocked from Start)
Bolt-action rifle with slow rate of fire, but good accuracy and damage.
Damage - 19/22
Accuracy - 20/22
Rate of Fire - 3/22

Type 88 Sniper (2,200 Recon)
Semi-automatic rifle, good for mid-range targets, especially when equipped with a red dot sight.
Damage - 14/22
Accuracy - 17/22
Rate of Fire - 6/22

SV98 Snaiperskaya (6,000 Recon)
Bolt-action rifle with 10 round clip, good for long range targets.
Damage - 13/22
Accuracy - 18/22
Rate of Fire - 6/22

SVU Snaiperskaya Short (15,000 Recon)
Silenced, shortened variant of the SV98 with lower damage but a higher rate of fire.
Damage - 13/22
Accuracy - 18/22
Rate of Fire - 6/22

GOL Sniper Magnum (21,000 Recon)
Sniper with the best accuracy in the game. Great stopping power, as well.
Damage - 18/22
Accuracy - 22/22
Rate of Fire - 4/22

VSS Snaiperskaya Special (26,000 Recon)
Silenced sniper rifle that lacks range but features an extremely high rate of fire.
Damage - 9/22
Accuracy - 14/22
Rate of Fire - 13/22

M95 Sniper (34,000 Recon)
Highest damage per shot in the whole game. This is the ultimate one-hit weapon.
Damage - 22/22
Accuracy - 18/22
Rate of Fire - 1/22


KeyCat

RR, Salsam, watar - Tack för infon, efter att ha kollat ett par filmer på Tuben så verkar det dock vara lite "ADHD varning" ;)

Får se om det blir köp eller om jag håller mig till ArmA II när jag vill springa runt o panga...

/KC

>> It's all about teamwork! <<