News:

No significant change

Main Menu

Nu ska här studeras!

Started by Brat, April 25, 2009, 09:54:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Brat

Och om någon vill renovera ett par begagnade så finns det i alla fall bottendelen tillgänglig, de har bara gått en 50 000 mil i runda slängar (bokstavligen) av dessa:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=47367&langId=-1
-Brat

ctrl

Vi förväntar oss en nybyggt exemplar om en 4-5 år :)

BTW, är spiralkorven som säljs i Kalix bra numera eller är den som en urvattnad falukorv?
Control
87th Stray Dogs VFW

Rivvern_

Vad coolt! Nä nu kom jag inte på nåt mer att skriva.

Brat

Nu var det ett tag sedan jag åt spiralkorv, men jag vill minnas att den är lite mer rökt än vanlig falukorv, nog finns den kvar alltid!
-Brat

ctrl

Spiralkorv är den enda korven jag verkligen gillar. Men de senaste åren tycker jag att den blivt sämre. Nu har mormor flyttat från Seskarö till Piteå så det blir väldigt sällan jag får spiralkorv numera. (Den finns såvitt jag vet bara i Haparanda och Kalix och den har alltid varit lite bättre i Kalix)
Control
87th Stray Dogs VFW

Horizon

Onsalakorv då? Den är ju grymt god! :)

Så spårade vi ur den här tråden också. Den här gången med korv av alla ämnen! :D

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

Alla kommentarer är välkomna, här är vi inte precis bortskämda med inlägg! :) Har dock aldrig smakat Onsalakorv, hur är det med Köppebä korv då? ;D
-Brat