Vilken version av IL-2 gäller idag?

Started by Horizon, November 24, 2008, 15:02:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Ja 19 och framåt är bäst för mig för då är barn-i-säng klart osv. Och Obizzz, jag flyger i stort sett varje kväll på UK Dedicated 1 och 2. IP finns här > http://www.battle-fields.com/commscentre/showthread.php?t=13161
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

#25
Installerar nu, vad ska man ha för patch? IL-2 brukar vara rejäla patchdanser om jag minns rätt, dvs man måste ha föregående installerad innan man lägger på nästa osv...

Man kanske borde jobba lite också, farligt det här med att ha kontoret hemma ;D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

ft

Quote from: Obizzz on March 24, 2009, 12:29:34
Nu är både spak och spel levererade så om posten sköter sitt bör man kunna flyga imorrn.

Då ses vi till påsk! ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

4.08m ska in, minns inte riktigt var jag hittade den. Det sägs att den ska ha en no-cd patch i sig, men jag måste då ha i cd'n för att få spelet att starta.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

Inhandlade IL-2 Sturmovik 1946 på Game i Luleå i en köp 2 för 199 pack, tyvärr hade de bara en så det blev en WWII Battle Tanks T-34 VS.Tiger också, även den fanns det bara en av, hade gärna haft två av varje för LAN spel här hemma med grabben, men det kanske finns andra lösningar ;) Stämmer allt som står ovan fortfarande och den där saken som skulle finnas med i 4.08m, existerar den?
-Brat

Horizon

Patcha fram till 4.08m och leta efter en no-cd patch hos någon snäll människa (River, hur går det med letandet på din hårddisk?), annars får du snällt köra med skivan i. Sen är det bara att tuta och köra.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

Okej, tack! :) Visst borde spel med LAN möjlighet alltid säljas i dubbelpack!? :) Utan extra kostnad naturligtvis, en skiva kostar ju bara en tia!
-Brat

Brat

Visst borde man läsa instruktionsboken, men jag ville ju bara testa... Det slutade med det mest förödmjukande resultatet, under ett försök att starta från hangarfartygsdäck så måste ju motorn startas... hmm, få se nu E, nähä, shift E, nähä........Control E, jaså det bytte bilden till bakomkamera... nä vänta nu, vart tog rutan vägen...... Kowabunga! Magplask på däcket när min Mad Dog slängde sig ut ur cockpit....   Man ska inte spela för mycket FS9!  ;D
-Brat