News:

No significant change

Main Menu

Norge väljer JSF

Started by griffin, November 20, 2008, 17:50:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

ft

Apapap! Nickel finns inte att tillgå längre! Att lösa det problemet höll sjutton personer sysselsatta i halvannat år på FMV. Typ. :D

(De har sedan gett sig på att ta fram en ny mössa, varm. Den blir skitful. Jag tänker bygga upp ett lager av den gamla öronlappsgodbiten.)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

"Mössa, varm". Det är fanimej gammalt hederligt, korrekt och lättförståeligt militärspråk. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

F16_Filur

Quote from: Horizon on January 06, 2009, 02:07:47
Vänta, jag vet. Vi droppar hjälpsändningar i BK90 till behövande! Varje bomblet borde kunna bli ett survivalpack i miniatyr. Typ tandborste, tandkräm, kondom att samla vatten i, nål, tråd, krokar, alvedon, Nickel, tändstål osv.

alvedon - är det en tablett eller något som har med folktro att göra?

Tror jag läste i Flygrevyn där det så diplomatiskt uttryckte det att Norge valde bombarbuss (JSF) istället för jaktflygplan.

Horizon

Alvedon är som ett tändstål fast när du slår med det så uppenbarar sig en alv och frågar hur många såna där brödbitar du vill ha. Du vet såna där som smakar jättegott och räcker jättelänge.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Quote from: F16_Filur on February 03, 2009, 16:21:24
Tror jag läste i Flygrevyn där det så diplomatiskt uttryckte det att Norge valde bombarbuss (JSF) istället för jaktflygplan.

http://www.youtube.com/watch?v=JAAI5Vonw7s#noexternalembed&feature=related


\m/   \m/

Men låten är nog mer prisvärd. :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Lemmy... ahhhhhh... \m/

Har en kompis som sjunger kareoke som en gud och låter precis som Lemmy i Ace of spades. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

F16_Filur

http://www.youtube.com/watch?v=JP-46Y349OU#noexternalembed&feature=related

Shoot you in the back - passar också in.

Brödbitar som räcker jättelänge... du syftar på "brödet som mättar hunger" från Mio min Mio? Nej, det gör du nog inte. Det är antagligen nån sån där drog ni ungdomar använder på era ravepartyn.  :) :) :)

Horizon

Ni ungdomar? *hrmpff...* Nu kräver jag att vi reder ut respektive ålder här! Jag föddes året då The King gjorde sin sista turné i Las Vegas. Året då Knugen gifte sig. Året då... hmm... ja det var ett bra år iaf!

Och ja... Mio min Mio var det nog... tror jag.

För övrigt anser jag att norrbaggarna är de som kommer att få stå med lång näsa till slut när de inser vilka kostnader det innebär att köpa jänkare istället för svenskt. I slutänden är hela skiten politik och inte sunt förnuft.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names