News:

No significant change

Main Menu

Abstinens!!!!

Started by Rivvern_, March 01, 2008, 13:29:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Slammer87th

Kommer eventuellt inte loss förrän på kvällen 1:a maj men jobbar på det  :)

Lupson

Tyvärr är jag bortrest lördag-söndag och jobbar på fredagen. :-(
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

ft

Kommer hem från Danmark torsdag em och drar till Litauen tisdag fm. Däremellan, nada bokat! :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Salsam

"Irene! F$king Irene!" - Det är GO på LANet!  ;D ;D ;D

Jag har nu samverkat med RedOne och Swebeast ang lokaler. Spelen blir enligt pollen IL2, ArmA och F4.
Kommer öppna en tråd för H-stad LAN 2008, där vi kommer att ha anmälan för boende.

Spel ansvariga, anmäl in så jag får grepp på er.
Teknikansvarig?
Matansvarig?
Aktivitetsansvarig?

Anyway.... spread the word och bjud in Battlemates med :-D

/Salsam

Rivvern_

(Kul att du citerar Blackhawk Down. Kollade på den i förrgår. )

Yes! Har meddelat Battlemates. Kommer att ge dem länken till den nya tråden så fort den kommer upp.

ctrl

Quote from: Salsam on April 19, 2008, 09:54:57

Spel ansvariga, anmäl in så jag får grepp på er.
Teknikansvarig?
Matansvarig?
Aktivitetsansvarig?

Jag ser till att ha med mig en massa Arma missions. (Om granQ dyker upp så föreslår jag att han tar ansvar för Arma  8) )

Teknikansvarig, vi behöver el och nätverk, el hoppas jag Salsam/RedOne och resten av "Försvarsmakten" kan ordna ;) Nätverk, jag kommer med 3 switchar på totalt 14 tillgängliga portar. Vi behöver alltså fler switchar som klarar minst 100mbit. De som är på plats först skriver upp ett schema med fasta ip, föreslår 192.168.0.X / 255.255.255.0. Om det behövs så tar jag med min "server" men efterssom jag planerar att färdas trångt så skulle jag uppskatta om någon annan kan ställa upp med spelserver och Teamspeakserver, TS servern har extremt låga krav på prestanda, spelservern bör vara en c2d eller motsvarande amd med minst 2GB minne. Projektor är önskvärt lull-lull. Någon som kommer på något mer?
Control
87th Stray Dogs VFW

Salsam

Vi har kvar de switchar/hubbar/grunkor som vi använde förra LANet, så de kan vi använda med.
Jag har även en bärbar dator som kanske skulle kunna användas som TS server.

Bax

Jag har kollat med Maverix som skall undersöka möjlighet att vara med, han skall oxå kolla med Zebra. Om dessa herrar dyker upp så har vi iallafall några med gedigen Allied Force erfarenhet.
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW