News:

No significant change

Main Menu

Fartränder i kalsongerna

Started by Horizon, October 26, 2007, 14:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Horizon

Den var kul! Bra effekt när han försvann bakom sluttningen. Lite som när Viggen brukade göra sina flyguppvisningar vid Dynamitbacken i Uddevalla på 80- och 90-talet. Loop, försvann bakom skogen, folk var efter en stund säkra på att han hade störtat, sen dök han upp i full fart över skogskanten igen. Vroom!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Fy fan, så där kan man väl inte göra! :)
Fan, det där var riktigt häftigt. Clowneri i luften, typ. Antar att det precis som i clownfallet kräver en hel del skicklighet för att få det att verka "klumpigt" utan att det går åt h-e.

Planet verkar få vad det tål i alla fall. Riktigt häftigt klipp!

Skulle precis posta ett helt annat typ av klipp men vettefan. Det är mest äckligt och konstigt, men efter ett sånt häftigt klipp känns det lite... malplacerat.

snappahead

Horizon

Horizon

Det här är något av det sjukaste jag har sett. Snacka om fartränder i kalsongerna. Svetten bara rann i händerna på mig när jag såg filmen, till och med fötterna blev svettiga på slutet. :D

http://www.casttv.com/video/b5e232p/stairway-to-heaven-climbing-towers-video

Rivvern_

Jag brukar inte få svindel.... men fy fanken när de närmar sig toppen och börjar titta ner.

Baztid

Å fy fan.. När han klättrade liksom ut på sidan i slutet allra högst upp.. UTAN ATT SÄKRA FÖRST!  :o

"Balls of steel" som någon en gång sa  ;)
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

Mina händer krampar och låser sig av bara tanken på att klättra sådär. Ibland släppte han med ena handen och liksom hängde ut med rumpan och kollade ner... Jag behöver inte ens se filmen för att handflatorna ska bli svettiga igen. Vi snackar nästan 600 meter upp i luften. :)

Horizon