News:

No significant change

Main Menu

Stoppa JAS

Started by Brat, April 19, 2007, 18:29:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Brat

Stoppa denna styggelse med så kallade televisionsantenner på våra hustak, usch och fy!:D
-Brat

Lupson

Man gillar framförallt Expressens vinkling - "JAS-plan störtade under duellövning" (ungefär så).

Att duellanterna befann sig miltals därifrån och det var under landning efter övningsmomentet...det var det inte så noga med.

Vad tror Ni kan ha hänt? Mina lekmannagissningar är antingen en stor jävla fågelkrock vid taskigt läge under inflygning, alternativt att motorn stendött utan orsak. Men men, det ger sig väl.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Rivvern_

Tror som du Luppe.. Fågel eller ett motorhaveri på låg höjd. Alltid kul när skvallertidningarna kommer med sina konspirationsteorier.  ;)

Obizzz

Ja det är min kvalificerade gissning också Luppe

Har inte läst tidningarna men jag har sett rubrikerna...

Exempelvis "Nej, inte nu igen!" :-OO
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Jag tror att han fastnade med den där rosa näsduken (eller är den blå?) i utskjutningsmekanismen och råkade åka raketstol. Eller nåt. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

Att skjutas ut med raketstol ger ju vissa problem med att hålla hakan uppe, men att skjutas ut utan att man begjort det måste ha skapat enorma problem med luft i svalget! Snacka om hakan i backen, dunk!:-o :-O
-Brat

DefaultSlayer

nån som vet hur många plan vi har i Sverige? Vad jag vet är det väldigt lite med 5 kraschade plan av en modell.

hur blev det sedan, hur sas de på nyheterna tillslut? varför krashade den?