News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad 2007

Started by Swebeast, January 05, 2007, 16:25:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Jag är gärna med och planererar missions till ArmA men jag vill inte hålla i det eller skapa något själv då min kunskap om det är ganska liten.

Är det nån som hört av Doc det senaste? Han kanske vill vara med?

Swebeast

QuoteOriginally posted by ft
Kommer det att gå att låna skärmar den här gången?

Kolla första inlägget.

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Andreas

Hmm jag måste kanske dra tillbaka min anmälan. Jag missade att det bara är ArmA och IL2 som kommer att köras.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Andreas

Hmm jag måste kanske dra tillbaka min anmälan. Jag missade att det bara är ArmA och IL2 som kommer att köras.

Ge dig! Duger det åt oss så duger det åt dig med mister! Om inte annat kan du dricka öl och titta på. Alltså. Jag tror att jag och Justin kommer flyga lite Falcon..

Andreas

HAHAHA! :D

I värsta fall får jag väl lära mig IL2. Jag köpte IL2 och FB, dock har jag inte hunnit testa det pga avsaknad av joystick.

Öl är också gott... ;)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Swebeast

QuoteOriginally posted by Andreas

Tja det är ju ganska många dagar så det är väl oundvikligt att andra spel kommer in från sidan ;)

Jag är inte motståndare till att Falcon-frälsta (motsv.) också kommer och lirar det spelet, det finns ju gott om plats, men huvudspelen kommer att vara ArmA och IL2 och det är den planeringen som kommer att äga rum i denna tråden.

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Rivvern_

Precis.. Det är det som är det härliga. När vi ledsnar så kör vi ett par spontana Falcon pass.  :D

Jag tycker du ska hänga på ändå!

ft

Heh, jag har varit väldigt dålig på att läsa första inlägget.

Inget skärmlån - check!

ArmA och 1946... hmm... check... och har jag ny dator tills dess så har jag nog ArmA också, annars inte. 1946 lär jag inte skaffa om det inte blir väldigt billigt.

Förmodligen så kommer jag i vilket fall, hör också till dem som tycker det är en social grej i första hand. 90% på mig.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus