News:

No significant change

Main Menu

ICQ nr o vad flyger du?

Started by RAY, May 24, 2002, 15:19:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

RAY

tjena! :D
kanske inte helt andra saker men.....

jag heter Otto Rajala (Otto på icq) men mitt flygar nick e RAY, jag flyger det mesta som e "bra" just nu inne på IL-2 men flyger gärna falcon snart när SP3 e ute, F/A-18 och lite FS2002 men den kanske inte e så skoj online ?
ska kolla in CFS2 när jag kan slita mig ifrån il-2.
Operation flashpoint tycker jag e super kul oxå!

Har nästa alla sim som finns men dessa gillar jag mest!

lägg till mig på din lista o skrik till när du e sugen på en coop  mission i luften!

mitt icq nummer: 67000668

Horizon

Magnus:>> Vi måste köra lite CS tillsammans snart. Kom precis ut från Swedish Maffia #1 med 24-6 i fickan, och jag är sååååå stolt!! :D

Jag heter Erik Mellander och kör mest F4 SP2. Väntar spänt på SP3. Tidigare körde jag en hel del USAF, men efter att ha provat eFalcon1.10 så åkte det rakt ner i papperskorgen.

Hade fram det för några dagar sedan, men det åkte i tunnan igen. Ingen modern jet-sim klår F4, så är det bara! *sticker ut näsan, eftersom jag inte testat alla andra simmar*

För tillfället spelas det även en hel del Counter-Strike, företrädesvis på Swedish Maffia #1-7 eller =WcW= Uddevalla #1. Favoritvapen är M4A1 och Automathagelbrakaren... :D

Mitt ICQ UIN har ni nedan. Ha en trevlig dag. 42.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Stefan Johannesdal - Jott på ICQ #1590419 - SledgeHammer i spel.

Flyger Falcon 4.0 SP3, spelar (CS|Ghost Recon|Operation Flashpoint). Tänkte kanske börja flyga lite IL-2 också, kanske.
Mvh  - Stefan -