News:

No significant change

Main Menu

En jävla volvo...

Started by Dubble0zero, October 25, 2006, 10:13:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

Ta ingen skit, låt den ansvarige stå för fiolerna.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Såja, nu har jag 120 kr läkarbesök att lägga på hans utgifter också...
Doktorn konstaterade dock bara det som jag redan visste, det kommer att göra lite ont ett tag och vara lite blåmärken, men inget värre...
De små smärtorna i nacke och axlar har gått över, så det är bara att benet är lite mörbultat...
...000... =)

Rivvern

Har du papper på läkarbesöket? Om du talar med honom så ska du ju säga - "Det var ju trots allt ditt fel."

Jag hoppas bara du inte drar alla Volvoförare över samma kant..

Dubble0zero

Hehe, jodå... jag har kvitto på läkarbesöket, och läkaren skrev upp det som sades...
Jag har redan påpekat ett flertal gånger att det är hans fel, men man säger bara att "ja då blir det ord mot ord"... så han får helt enkelt skylla sig själv...

Och självklart drar jag alla volvoförare över samma kant...
Ni åker med flit runt och försöker meja ner motorcyklister, mopeder och barnvagnar det vet ju alla... ;)
...000... =)

Control87th

börjar han jiddra om "ord mot ord" så är det bara att se till att det blir just det, hans och hanns pax mot dig och ditt oberoende vittne, anmäl lirarn till polisen imorn!
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Obizzz

QuoteOriginally posted by ft
          Anmäl!!! Anmäl, anmäl och anmäl igen! Direkt. Nu. Genast. Väntar du med anmälan kan det hållas mot dig sedan.

Håller med Magnus och Fredrik här
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

SledgeHammer

Alltså... ANMÄL sådana här saker OMEDELBART är det allmängiltiga tipset. En anmälan går att dra tillbaka men vänta absolut inte med att göra den till att börja med. Inte ens för "småsaker". Läkarbesök är också obligatoriskt så fort det handlar om skador som överhuvudtaget ens kanske skulle kunna ge men i framtiden och vilka skador som kan ge det vet man inte i förhand. Känns lite krångligt men det är helt klart värt det!

Skönt att höra att du är OK!
Mvh  - Stefan -

Dubble0zero

Jo, försäkringsbolaget ska skicka papper, så det kommer att lösa sig bra...
QuoteKänns lite krångligt men det är helt klart värt det!
Hehe, jag är rätt lat av mig... :p
Men okdå.. jag förstår vad ni menar...

Edit: förövrigt så ska jag åka och kolla på en Yamaha 350 TT i morrn, och den finns det dubbdäck till, så då slipper man glida så mycket när det fryser på i alla fall... :D
...000... =)