News:

No significant change

Main Menu

demo X

Started by Control87th, August 11, 2006, 00:51:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

#24
Ifall ni inte sett

http://www.youtube.com/watch?v=tcW3hbnR2EI&mode=related&search=

*fniss*

"I would put them to code the flight model of Harry Potter's bloom. In assembler!!!"

snappahead

ft

Haha, den där var bland det bättre jag sett på ett tag! Snudd på i klass med "Mine?" och "why doesn't he need subtitles?!"... :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

Haha! Helt underbar! Fast.. Nu är nog Undergången förstörd.. Skulle nog inte kunna ta den på allvar och tänka på detta..  :D

Swebeast

QuoteOriginally posted by Mupp


            Och varför i helvete har dom ingen helikopter med i demot? Skäms dom så jävla mycket? Så jävla tråkigt. I brist på någon att hålla ansvarig för detta får Ctrl ta på sig det. Nå, varför!?


Du kan ju lägga in helikopter själv, som i "gamla" FS.....det funkar för mig iaf

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Mupp

Jo jag testade det så småningom, det var exotiskt att höra nån skälla på mig om klaffar när jag puttrade runt i min lilla colibri. Intressant var också att dom verkar ha gjort nåt åt flygmodellen för helikoptrar. Under dom 3 minuter jag flög runt innan jag tröttnade på det fula vattnet så lyckades jag inte provocera fram flyga-bakåt-buggen nån gång. Jag vet inte om jag testade för lite, men jag tycker det brukar vara väldigt lätt att hamna i den i fs9. Man vet ej. Det var lika stadigt som vanligt iaf, inga problem att springa iväg en snabbis och vifta med den lille kamraten när man hovrar, står i princip still medans man är borta. Man kan ju alltid hoppas att det blir skojsigare i slutversionen, men jag tror inte jag vågar satsa några pengar på det.

Swebeast

Fick Microsoft Flightsim X  Beta 2 Full version nu :) Ska lägga in den imorgon och kolla. Fick inbrott i bilen inatt så det har prio 1 just nu :-(

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Phlerp

Måste starkt avråda dig från att använda beta 2... eller demon för den delen också. Åtminstone bör du inte bilda dig någon som helst uppfattning om slutprodukten baserat på dessa. Beta 3 som på intet sätt är någon releasekandidat är flera mil från de tidigare betorna, och bra mycket närmare en färdig produkt.

Swebeast

Hoppas det för detta var en besvikelse.....

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC