News:

No significant change

Main Menu

Force on Force

Started by Maverix, August 06, 2006, 16:46:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Slammer87th

Ansluter avseende intresse men det skall passa i kalendern och det finns redan ett LAN inbokat som jag inte tänker missa hehe!

/slammer

Bax

Vill oxå vara med ;)  Risken är dock stor att jag häckar på nått hotelrum nånstans...
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Björn E

Ärligt talat gillar jag alternativ nr 2 bättre, alternativt att LAN:et placeras i en lokal med internetanslutning så att de som inte kan ta sig dit får en chans att delta i flygandet.

Andreas

#11
QuoteOriginally posted by Björn Ealternativt att LAN:et placeras i en lokal med internetanslutning så att de som inte kan ta sig dit får en chans att delta i flygandet.

Jag tror inte Falcon är så där jättepiggt på att köra LAN- och internetspel samtidigt, såvida inte alla kan ansluta mot ett externt IP. Men det låter krångligt.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

zebra

Maverix.

Beroende på hur många "nosigare" vi blir  (med tanke på att vi bör ett visst antal
för en hel helgs flygande ska fungera praktiskt) så skulle det ev. kunna presenteras ett 3e alternativ som vi diskuterat. Detta beror givetvis på "italienarnas" intresse.  Men det kan helt klart vara ett kul alternativ som ev. kan leda till fler framtida europiska "bataljer"...  :)

z.

passer

Tjena. Jag är jäkligt sugen så jag anmäler mig. Det var ett tag sen jag flög med zebra och maverick så det hade varit kul att göra det igen. Passer

Maverix

Ja, det var ett tag sedan passer, kul att du nappade. ;)

Maverix

zebra

Hej gubbar,

Efter semestertider så är nu ordningen återställd och även italienarna är tillbaka på sina arbetsplatser. "Min" nyfunne vän Franco har svarat på mitt mail i vilket jag hade gjort en intresse-förfrågan beträffande vår idé om ett "krig" mellan Sverige och Italien.  Se hans svar nedan.


"Hi Buddy,

first of all my apoligies for not replying you sooner but after 3 weeks hols and back to work my desk was a big pile of paper !!!
In the meantime I spoke with one responsible of my association explaining our project and all of us are enthusiastic !!!
We settle a meeting for the 14th this month to discuss training schedule and missions schedule for the next season and one topic is this Sweden/Italy exchange which sounds great.

Talk to you soon.

Franco "jetblaster"  "


Visst låter det spännande. Det kan bli en intressant utveckling som kan leda till diverse tillställningar. Den som lever får se.

Så om någon vecka eller så kommer planerna att börja ta form och så får vi se hur saker och ting utvecklar sig.

Heads up,,, fortsättning följer.

z.
:p