News:

No significant change

Main Menu

Inget hemmabygge dir

Started by Andreas, July 15, 2006, 12:01:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Andreas

Om inte minnet sviker mig så har jag kontaktat dom tidigare, om det var via telefon eller mail kommer jag ihåg, men svaret var precis som du säger, att det är väldigt svårt att få komma dit.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Nauwa

Jag kanske kan lyckas lite bättre än gemene man, Börjar bli rätt etablerad inom simulatorvärlden.  Jag ska göra ett försök, vi får se vad det leder till

Mupp

Jag har låst mina tummar i hållt läge.

Andreas

Kan inte annat än att hålla med Mupp!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Dubble0zero

Jag ansluter mig till skaran tummhållare... ;)
...000... =)

ft

Fler tummar till potten. :)

Jag har tillbringat lite tid i den simulatorhallen (branschen, ni vet) och det är häftiga maskiner. Fick väl två hela minuter i helikoptern sådär i förbifarten...

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Swede

hmm hur kan det vara svårt?!

Hon sa ju själv...
-Hope to see you in person soon. Det är ju en ren inbjudan juh! :D

Subroc

jag hade en scoutledare som jobbade på sas flight academy, vi var där och fick flyga deras saab340 simulator, dock med hudraliken avstängd. man kanske skulle försöka återupprätta gamla kontaketer...

återkommer..