News:

No significant change

Main Menu

Inaktivitet?

Started by griffin, May 18, 2006, 18:38:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Är det bara jag eller är Nosig inne i en svacka? Tycker personligen att jag inte upplevt Nosig så inaktivt på länge...

Kan ju bara tala för mig själv, har sedan några månader börjat jobba efter en tids frånvaro på arbetsmarknaden och när jag inte gör det eller är med familjen så försöker jag hjälpa Nauwa & co med viggensimulatorn. Tittar in här dagligen för att se om det hänt nåt kul men har inte tid att skriva en massa posts på samma vis som tidigare.

Nu får man inte glömma att det varit LAN nyligen och det brukar väl bli ett "vakuum" efter det, men jag tycker ändå det känns väldans tomt här. Vad säger ni andra?
snappahead

Jotte

Jo lite tyst är här måste jag säga. För tillfällt kan man nog inte säga att det är det fina vädret som drar i min landsända iallafall, här är ypperligt innesittarväder för tillfället.
Själv är jag inne i en "rolig" period med jobb 03-06 och sen 07-16 allt som oftast, vilket gör att man är lite off det mesta. Knappt tid med "sova" i Äta-jobba-sova rutinen. :-Z

Andreas

Och jag besöker väl forumet ca 20 ggr per dag medans jag sitter på jobbet i hopp om att någon har skrivit något nytt... :-OO :p
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

NoSiG forum är inne i en svacka för att jag spelar EVE och inte lägger särskilt mycket tid på att posta här. Följ med hit istället > http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp

;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Det är en allmän svacka...
Personligen beror det på en massa saker i skolan...
Man tycker sig inte hinna sätta sig in i saker att posta om, och då gör man inte det...
även om man har välldigt mycket tid över att kolla forumet några gånger om dagen när man borde plugga...
Det är skummt det där... :-/
...000... =)

griffin

Haha, skönt att veta att man inte är ensam med "gå-in-och-kolla-OM-nåt-hänt-alldeles-ofta-istället-för-att-jobba"-syndromet :D
snappahead

Rivvern_

Jo.. Det känns som en svacka..

Här är mina ursäkter

Volvo 760 TIC...
WoW
Jobb
WoW
Tjej
Volvon
...

Vill ni lira så hör av er! Jag ställer "nästan" alltid! Flashpoint, IL2, Falcon................       wow.


Andreas

Simultanförmåga Jens, simultanförmåga :D
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO