News:

No significant change

Main Menu

Johan i Aftonbladet

Started by Andreas, March 27, 2006, 07:50:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nauwa

SVT har just varit här, kommer troligen bara att sändas på regionala i morgon, men det går att gå in och kolla på inslaget på www.svt.se när det sänts enligt uppgift

Andreas

Och idag var det en artikel i min lokala blaska, Hälsingekuriren.

Om man har ínloggningsuppgifter (vilket jag har) så finns det även utlagd.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

#10
Den skarpsynte la märke till följande...
Den första bilden är från HK:
http://www.halsingekuriren.se/article-images/38/00000005838.jpg

Den andra tagen av Jens:
http://www.familyolsson.se/images/20051209-Novelair/IMG_3978.JPG

Antingen är Johan GRYMT duktig på att inta samma ställning, eller så ljuger HK att det är Hans-Åke Sandberg som tagit den första bilden... :-OO
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Nauwa

HK frågade om dom fick använda bilden eftersom dom inte hade någon möjlighet att komma ner och fota själva. Det är Jens som tagit bilden, jag fick inte tag på Jens för att få hans godkännande till publicering av bilden i HK, om Jens ställer krav på gottgörelse så skall jag kompensera honom för detta.

Ett GRYMT stort fel av HK dock att ange någon annan som fotograf, mycket mycket illa

Johan Nauwelaertz de Agé

Andreas

Fick tillbaka följande av artikelförfattaren:
"Hej!
Det blev fel i överföringen till vår web. Det r nu åtgärdat.

Tack för din uppmärksamhet.

mvh

Arne"



Det står numera "Foto:Privat"
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

Det sändes tydligen igår, men jag missade inslaget. Hittar det inte på svt.se heller... :-/
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Nauwa

#14
Det sändes i går på TV2, regionala nyheter GävleDala, kommer ut på webben lite senare, verkar vara 2 dagars fördröjning innan dom lägger ut det. Kommer att kunna ses i en vecka innan dom tar bort det.

Ni ska titta efter Onsdag 29/3 19.10 sändning