News:

No significant change

Main Menu

Det var det värsta...

Started by griffin, March 16, 2006, 10:38:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Sant så sant. Vill ha mer smuts och sånt. Varför inte kombinera vinnande koncepten från BoB med SW? :D
snappahead

Horizon

QuoteOriginally posted by griffin


            Sant så sant. Vill ha mer smuts och sånt. Varför inte kombinera vinnande koncepten från BoB med SW? :D

För att de inte riktar sig mot samma målgrupp. Plain and simple. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

Att Star Wars ska bli tv-serie är känt sedan tidigare. Men nu avslöjar seriens producent, Rick McCallum, att den kommer att omfatta runt 100 avsnitt.

 


Han säger till BBC News att det kommer att finnas "en hel hög med nya karaktärer" samt att den kommer att bli "mycket mer dramatisk och mörk" jämfört med filmerna.

Serien kommer att utspela sig under de 20 år som förflyter mellan den tredje och den fjärde filmen. Inspelningarna ska starta 2008, och serien ska vara färdig samma år.


--------------------------------------
Låter lovande :)
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Håller de bara vad de lovar (mycket mer dramatisk och mörk) och inte börjar flamsa med en massa humor (ironi om det ska vara något, tack) och knasiga figurer... så är jag beredd att hoppas lite. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

oavsett vad så tror jag det blir jävligt knepigt att hålla kvalitet i 100 avsnitt

Jag kommer iallafall inte orka följa det
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

QuoteOriginally posted by Obizzz


            oavsett vad så tror jag det blir jävligt knepigt att hålla kvalitet i 100 avsnitt

Jag kommer iallafall inte orka följa det

Hehe, det blir väl som det brukar: 27 minuter avsnitt och 33 minuter reklam. You gotta luv it! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Control87th

Och tillgängligt på piratebay utan reklam några timmar efter sändning :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Horizon

QuoteOriginally posted by Control87th


            Och tillgängligt på piratebay utan reklam några timmar efter sändning :D

Varför tror du att jag envist väntar med att se andra säsongen av Lost på TV? :D

(tänkte göra en sån där maratonsittning som jag gjorde med första säsongen... 25 avsnitt på en vecka... frugan sa att hon bara såg min rygg när jag var hemma) :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names