News:

No significant change

Main Menu

Ny F4:AF användare.

Started by [AOE]Vitus, March 10, 2006, 10:17:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

QuoteOriginally posted by Andreas


            Vitus, du kan ju alltid köpa till Hitiles.

Aha, det är det som är HiTiles! Varför har ingen kommit över på en kopp te och berättat för mig? Har jag kanske varit för nerknarkad i EVE? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

[AOE]Vitus

he he Horizon.

Jo det gör ju onekligen det hela lite snyggare.
Har du det själv Andreas? Påverkar inte något negativt eller?
Sämre fps eller något annat tråkigt.? :)
-----
Vitus

Andreas

Jag köpte dom ganska direkt, och visst ser det bättre ut. Har inte märkt av någon minskning av fps, men det finns säkert nån som tycker tvärt om :)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

[AOE]Vitus

Tack Andreas. !!

Det här var f-n den bästa hinten jag fått någon gång tror jag. funkar riktigt bra och till under hundralappen är det en riktig höjdare. kanske inte gör några underverk, men det blir mycket snyggare och för mig lite lättare att ha koll på hur högt över marken jag är.

Tusen tack.
-----
Vitus

Björn E

HiTiles är mycket fina, och de minskar inte FPS eftersom de är av samma storlek som originaltexturerna, bara mer detaljerade och med större variation.

[AOE]Vitus

Hej.

Jag har lite funderingar kring missions i Falcon. Hur funkar det lite allmänt. Kan man göra egna missions? Jag har provat att starta en server men jag kunde koppla upp till den men inte logga in i själva kampanjen. Någon som har erfarenhet av att vara server? och kan man skapa en Dedicated server? Om någon kanske kunde ge mig en liten bild av hur det funkar i Falcon jämfört med LoMac. Många frågor lol men om jag kan få några svar så är jag tacksam.  
 
MvH Tony   :-OO :p
-----
Vitus

Horizon

Jag väljer att svara lite snabbt kring den första frågan: Ja, du kan göra egna missions. De kallas för Tactical Engagements och skapas under just den fliken/knappen i spelet. Tror det finns en liten "create"-knapp där. Hur du sedan skapar ditt uppdrag finns rätt bra beskrivet i manualen. Hoppas det hjälper något. Dedikerad server för onlineflygning har jag ingen erfarenhet av, det svarar ctrl eller någon annan bäst på. Lycka till med flygandet, själv håller jag på och slipar på dogfightingskillz inför lanet. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names