Nya Armed Assualt skärmdumpar

Started by Jotte, February 09, 2006, 06:47:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

josh

till och med så att en n00b som jag blir sugen !!!

/J

RedOne/ zalzam

Vad är det sagt för systemkrav för spelet? Såg videon med bilen som körde runt... verkade vara höga FPS där iaf... hoppas det är så för oss andra sen med :-/
------------------------

Lasse Sandberg

Salsam

Jaha antar att KeyCats post svarade på den frågan... :-OO

Jotte


Fingol

Fan Fan...

Det verkar som jag måste komma hem till Svea rike och införskaffa mig en ny PC snart...
Eller kanske den nya MACen

För... ni kommer behöva en skyst Sniper med en sådan ViewDistance ;)

All your base are belong to us.

Jotte

På tal om prickskyttar så är vi rätt säkra när KeyCat är med.... Han verkar ha en skylt runt halsen med "sikta på mig" och ett bullseye på ryggen. :D
Har en liten teori om att det är AI's sätt att hämnas för all kod och all skript han tvingar på dem. ;) :D

Jotte

#118
Såg följande lilla snippet på armedassault.eu

QuoteHow far were the development of the AI in the press demo you releashed. Is it true that they were like 70%?

<Placebo84>The AI was at best on a level with original Flashpoint or Elite, none of the AI enhancements we've now implemented were implemented at the time. We're working on a new build for GC and you should see a lot of improvements there, graphically especially :)

Game convenstion (GC) is placed in Leipzig Germany, and will be held from Aug. 23th - 27th 2006. As Placebo said, we will be seeing some major improvements with Armed Assault compared to E3 this year. Moreover Placebo told a BI forum member, that a Demo will be coming out "very soon". Unfortunately, he will not indicate more precisely what "soon" means - other than it will be prior 2007.

Låter onekligen intressant.....


Och sen har det varit ytterligare en uppdatering av Wills blog.



EA Sports, eat my shorts :D

Dubble0zero

Inte för att jag är speciellt intresserad av fotboll, men jag kan göra ett undantag för denhär gången... :D
...000... =)