News:

No significant change

Main Menu

Provåk av Nauwas 37a

Started by griffin, December 12, 2005, 23:03:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Control87th

Jag har redan en Dremel så då är det bara lite småplock kvar ;)

Häftigt!!!
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Phlerp

QuoteOriginally posted by Lupson

Härlig läsning! Man blir ju grymt sugen på ett besök...vad säger Ni, Göteborgsvänner?

Ja du. Jag har tjatat på fluff att ni två skulle komma fram till ett datum då det passar för er. Ni jobbar ju ändå på samma ställe. Jag kan nästan när som helst så det är nog mest på er andra det hänger.... Om jag nu bara kunde få ordning på de här #Ã,¤$Ã,£@ höjdberäkningarna.

Obizzz

ja ni vet ju redan vart jag står i frågan :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

F16_Filur

WOW, tack för alla bilder och så... han är ju gudabenådad den killen (Nauwa). Men det är först nu jag ser den stora skärmen, eller är det en projektor?

Nauwa

Visulatorn består av en 180x140cm filmduk, projektorn sitter ovanför visulatorn och är riktad framåt. Framför visulatorn så sitter en spegel som skickar bilden tillbaka på dukens baksida. På detta sätt så får jag en stor bild på kort avstånd. Hela visulatorn är ett fungerande provisorium för tillfället, när kabinen flyttas in i vagnen så kommer visulatorn att bli lite större och duken kommer att kunna spännas upp så veck och rynkor försvinner helt.

Nauwa

griffin

Fick ett par tre bilder med projektorinstallationen:

snappahead

Mr Jim

För att citera nån gammal amerikansk räv på film -"this is what NOSIG is all about" :)
Strålande bygge, strålande reportage och strålande humor, härligt att det uppkom på hemsidan likaså! God jul på er stolta flygnördar!

Ps. Nauwa>Jag drömmer om ett hus som ditt med tillhörande saker, barn och fru är jag tveksam till men alla saker iallafall ;) Ds.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Nauwa

Fru och barn är inte nått att förakta, i alla fall inte som i mitt fall när dom delar och stödjer mitt intresse, ojj, nu kommer frugan ner med fika till kontoret :D

Nauwa