News:

No significant change

Main Menu

Oumbärligt: string emil

Started by griffin, December 01, 2005, 22:58:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Tänkte sätta den i news topic men får väl ta den här trots allt.

Har ni inte sett String Emil har ni inte sett nåt, och kan rimligen inte förstå varför internet är så underbart och fint.

Så, surfa in på www.string-emil.de och njut. Det finns många sektioner att plöja igenom och glöm inte merchandise avdelningen där ni hittar *allt* man behöver med String Emil på.

Sen *kan* det vara läge att beställa tid hos optikern...
snappahead

Dubble0zero

Eller så beställer man tid hos Psykiatrikern direkt...
:-OO
...000... =)

griffin

Hahaha, det var honom jag fick länken av :D

Nävars, det var nog länge sen jag skrattade så mycket. Så är min humor obeskrivbart omogen. Men om man kommer förbi första homofobispärren så är humorn enorm. Speciellt gillar jag när han har hockefrilla. Och han har en fanclub, bara en sån sak!

Ja jävlar, vad gjorde man utan internet...
snappahead

Dubble0zero

Haha... ja... nån homofobi har jag alldrig lidit av... däremot så lider jag faktiskt lite av att behöva kolla på bilderna... ;)
Men i övrigt så håller jag med dig.... :)
...000... =)

Shar

#4
Kan tillägga för er som inte klickat; NSFW*!

Alltid "kul" att se människor som totalt saknar känsla för mode, stil och vad som är inne.







Det ska ju vara helrakat, gärna vaxat. :D :p



*= NSFW; Not Safe For Work.
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


griffin

Ja, men herr String Emil har inte fattat det. Några taniga fjun på bringan höjer skrattfaktorn rejält, det ser för kul ut.

NSFW trodde jag var uppenbart bara på titeln, tror inte någon någorlunda luttrad nosigare vågar klicka på såna länkar som postas här när de inte känner sig konfortabla med möjligheten att få upp osmaklikheter på skärmen... :D Oj vilken lång mening, vad jag kan! ;)
snappahead

granQ

QuoteOriginally posted by Shar
Alltid "kul" att se människor som totalt saknar känsla för mode, stil och vad som är inne.
...
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Shar

Men herregud människa... Stick till biblan och låna SAOL; Slå upp orden 'sarkasm' & 'ironi'. Sträckläs sedan de två under fyra veckors tid, minst 4 ggr dagligen.

Anmäl klar 060103.

:-OO
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.