News:

No significant change

Main Menu

Får man fresta?

Started by Nauwa, November 03, 2005, 15:44:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nauwa

Eftersom det är så svårt att få provpiloter till simulatorn (jo, jag vet att många bor långt borta) så tänkte jag fresta med en liten film på 23mb
Kvallitén är inte så bra, men med lite fantasi så kanske nån får en kännsla av hur det är att flyga AJS simulatorn.

http://www.novelair.com/Videos/Viggenflight.wmv

Nauwa

Bax

oj va läckert !
Jag skall verkligen försöka hälsa på!
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Mupp

Ja det var onekligen inte det tråkigaste jag sett idag! Jävlar va läckert det ser ut! Men var är du nånstans egentligen? Jag kände inte igen mig, såg ut som Narvik ett tag, men sen gick det över.

Andreas

Jag skäms för mig själv varje gång jag ser dig posta.
Men enbart pga att jag bor närmast av alla men inte tagit mig ner än!!! :-OO

Det svider.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Nauwa

Flygningen var både i Innsbruck och Bodö,

Såja Andreas, du har fortfarande lika kort väg att åka :D

Control87th

Om du har någon beredskap eller likande i Stockholm Bax, så hör av dig så tar vi en flygtur till Gävle :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Dubble0zero

Om ni gör det så kan ni ju höra av er och kanske mellanlanda i eskilstuna... :)
...000... =)

Mupp

Förresten är svaret på den ursprungliga frågan nej, man får inte fresta, det är orättvist.

Jag hade planer på att ansöka om visitation till helgen, för då ska Gästriket uppsökas, men jag kommer inte iväg förrän imorrn så jag hinner nog inte. Men jag dräller förbi nån helg sen, det ser frestande ut (vilket alltså är orättvist).