News:

No significant change

Main Menu

Falcon 4.0 AF - HiTilesAF

Started by Rivvern_, October 26, 2005, 21:00:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

Control87th

Du har väl sett Hitiles till BMS, det är samma... Det ser snyggare ut än originaltextures men inget jag skulle lägga pengar på, men du/ni kanske har andra prioriteringar ;)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Rivvern_

Det kräver säkert mer datorkraft.. Nej.. Tror inte jag kommer bry mig om detta. Skulle dock vilja ha röken som är i BMS..

EDIT: OCh så skulle jag vilja ha med Europa/Norden som kampanj eller motsv.

Bulletproof

Tja... scenery är ju alltid ögongodis. Av erfarenhet tar det också datorkraft! Och om man nu skall flyga Falcon i farter mellan 300-massor av knots så... Visst låghöjdsflygning blir ju kul men annars ....

Skulle vara skoj att se vad dom menar med "Realistic" dock

/Bulletpr.

Control87th

Tror inte Hitiles påverkar alls, tror att texturestorleken är samma, bara bättre :D
Vill ni ha fartkänsla i Falcon så rekommenderar jag track-ir och lite utzoomning/fisheye (Så att det ser ut som lomac)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Andreas

HiTiles är köpt och installerat, dock inte testat än....

Ctrl, du som kör med TrackIR, är det värt pengarna?
Jag är väldigt sugen. Ska man köpa en vanlig eller en pro?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

Hmm ja jag fick mail om detta (eftersom jag köpte första hitiles till vanliga F4)

Fick visst rabatterat pris, kostade bara 4 dollar eller nåt så det kan väl vara värt och prova sen.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Flanker35M

S!

Finns ju en hel del av olika add-ons o sånt till salu, men utan kreditkort gåt det inte :( Slängde iväg dessa kort från helvete :p Även som original är ju Falcon 4.0 Allied Force kungen :D LO-MAC kommer som bra 2:a. Om man kunde ha grafik från LO-MAC och Falcon 4.0 med sin kampanj etc...Men drömma får man juh..
~Let Chaos Entwine On Defenceless Soil~
Dimmu Borgir, that nice Norwegian folk music band