News:

No significant change

Main Menu

Med gråten i halsen...

Started by Magnus, October 19, 2005, 18:34:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Magnus

En bra tid är förbi. En osäker framtid tar vid.

http://www.f21.mil.se/index.php?lang=S&c=news&id=29828

Under de senaste 2.5 åren på F21 har jag faktiskt lärt mig gilla Norrland, Flottiljen och allting runtikring. Nu är det slut. Nu väntar kontoret i Stockholm och någon sniktimme då och då på Malmen där 2 SK37E lever kvar i någon slags kvasi-prov-stör-förmåga.

Vad händer nu då kanske ni undrar? Var kommer den offensiva telekrigförmågan som rönt framgång under de senaste 25 åren ta vägen? (32E -> 37E)

Innan ni frågar så kan jag svara på det. Jag vet inte.

griffin

Usch och fy fan. :-( Och varför Paris?! Jag vill inte behöva åka till frankrike för att se din fd arbetsplats. Har de inte stuvat undan nåt *lite* närmre? Smisk borde de ha.

Jag håller tummen för dig Mange, du skall se att de får till det på nåt sätt :D

edit: på den ljusa sidan, nu kanske vi kan träffas till vardags då vi befinner oss lite närmre varann!
snappahead

Andreas

Läste om det som i senaste insats och försvar dom damp ner i lådan för några dagar sen.

Snubben till vänster på bilden ned gick jag parallellklass med i gymnasiet.

http://www.f21.mil.se/photo.php?id=105437&nid=29828
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Brat

Finns det några 37:or kvar på F21 alls nu då, flyger fortfarande AJS versionen där? Var det BEQ eller någon annan som ritade ett snyggt B på himlen över Kalix-Nyborg-Karlsborg häromdagen?
-Brat

BEQ

AJS flyger i princip fram till jul.

Det var någon annan som ritade :)

ft

Magnus, säg till om du får lite tid över i Lkpg eller vill slippa luncha på den mindre fantastiska restaurangen de har på Malmen. Så jäkla körigt som jag har på andra sidan stan just nu och inom överskådlig framtid så tar jag alla chanser att få gå utanför grindarna en stund. :D

Så de har ställt upp de maskinerna här nu? Så sorglig som hela historian är så är det ju trevligt att kunna få se en 37 i luften ibland.

Annars är det flyguppvisning hela jäkla tiden här nu, Müchler hårdtränar. Jag kan leva med bullret om man säger så... och så lite B17-show då och då ovanpå det.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Magnus

Var faktiskt på din sida FT igår. Möte i konferensrummet med det lustiga namnet "Flygsvampen".

Bulletproof

FT - vilken avd jobbar du på?

Jag sitter i BV 147 S TORO-OR

/Ola R - "Bulletproof"