F4:AF NoSiG nugget flight ikväll?

Started by ft, September 03, 2005, 16:03:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

#40
Nån som vill flyga ikväll?

Finns på TS...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Andreas


            Nån som vill flyga ikväll?

Finns på TS...

Hörde dig typ bara en gång.. Skulle bara fråga hur det gick. Datorn brukades för filmvisning. Är gärna med nästa gång!

Andreas

Ja jag visste inte om du hörde mig eller inte.

Imorgon finns jag på TS på kvällen.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Rivvern_


Control87th

Lite sent påtänkt nu... jag är med stor sannolikhet på om jag får en kvälls/helgtid med åtminståne 48h varsel ;)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Rivvern_

Då kanske vi kan bli ett gäng imornkväll?
Eller om vi vill spela IL2 Dogfight.. Spelar inte mig någon roll... Bara jag får flyga lite igen.. Va länge sen!

Bulletproof

Jag skulle gärna flyga lite Falcon AF Online ikväll. Finns ni / du på TS?

/Bullet

Horizon

Jag hade kunnat tänka mig en liten flight F4AF ikväll, men det är ju Zlampan och hans Juve mot Bayern för böfvelen. Typiskt att det ska krocka... :-/

Vi säger såhär, spelar de för jäkla dålig fotboll är jag med och flyger ett uppdrag. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names