News:

No significant change

Main Menu

Falcon4 AF

Started by granQ, July 13, 2005, 19:21:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Lupson

Med semesterfacit i backspegeln såg jag fram mot en semester fylld av F4:AF, BF2 och IL-2 - facit har blivit målarburkar, fotboll, skottland, tyskland och kelande med främst flickvän. Resten av veckan spenderas uppe i bohuslän.. Hann åtminstone köra två fina uppdrag i F4:AF ikväll, singleplayer.

Underligt hur ens prioriteringar hamnar ibland. Konstaterar dock att BF2 är utmärkt kvällunderhållning nästan vilken kväll som helst, och att jag verkligen längtar efter ett fullskaligt, dedikerat F4-LAN snart igen.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Rivvern_

Jag spelar gärna lite Falcon nu klockan 16.00 och framåt! Ligger på TS!

Horizon

Jag flyger gärna lite F4 online, men behöver bli lite varm i kläderna först. Var ett tag sedan jag satt i en F-16. Idag misslyckades jag kapitalt med att CCIP-bomba en bro eftersom jag hade glömt Master Arm... :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Horizon


            Jag flyger gärna lite F4 online, men behöver bli lite varm i kläderna först. Var ett tag sedan jag satt i en F-16. Idag misslyckades jag kapitalt med att CCIP-bomba en bro eftersom jag hade glömt Master Arm... :-/


Men Horizonten... Lämna mig där mitt i sticket bara! Gör det!  ;)
Du kanske inte tyckte om att jag satt och visslade på dig.

Horizon

Precis, jag satt i sovrummet och kollade K-1 när Linda ropade att någon satt och visslade i datorn, så jag gick in och stängde av TS för att bli av med oljudet. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Jaha, här har man suttit på TS och väntat... och så ikväll när jag inte har tid så flyger ni? :p

Imorrn kommer Camilla hem efter sommarens jobbande borta, så räkna inte med mig på några dagar... men snart så! Börjar vara tillbaka i någorlunda flygtrim också, inte SÅ ofta jag får sätta mig och fundera på hur i helsike man nu gjorde det ena eller det andra längre! Att köra ACM är fortfarande hopplöst däremot. TIR kanske är enda lösningen?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

QuoteOriginally posted by ft


            Jaha, här har man suttit på TS och väntat... och så ikväll när jag inte har tid så flyger ni? :p

Imorrn kommer Camilla hem efter sommarens jobbande borta, så räkna inte med mig på några dagar... men snart så! Börjar vara tillbaka i någorlunda flygtrim också, inte SÅ ofta jag får sätta mig och fundera på hur i helsike man nu gjorde det ena eller det andra längre! Att köra ACM är fortfarande hopplöst däremot. TIR kanske är enda lösningen?

Jag sitter med "snabbmanualen" bredvid mig och bläddrar frenetiskt när någon lampa börjar lysa i cockpit. Det funkar rätt bra. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Snabbmanual? Den lilla från original-F4? Den nya? Finns det någon bättre?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus