News:

No significant change

Main Menu

Oj, Idag anlände F4 AF

Started by Weas, June 17, 2005, 22:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

Tyvärr lyckas jag läsa mig till att många av dom viktigaste BMS/SP uppdateringarna saknas !
Ingen IVC (internal voice communication) Radion/Nav är kanon i SP/BMS
Inga advanced controles - inga analoga axlar på radar och gain och sådant.

Hoppas dock att kampanj och MP har blivit bättre.

Klart att man skall köpa spelet - tillverkarna måste få veta att intresse finns !
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst


RAY

Jag fråga på frugals o frågar väl här oxå, är det nått nytt i mission buildern?


Andreas

QuoteOriginally posted by RAY


            http://www.webhallen.com/prod.php?id=4910




det var lite skillnad i pris
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

KeyCat

Weas, ser fram emot att läsa vad du tycker när du haft mer tid att testa...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

josh

wtf wtf !!!

Vissa har tur, andra får vänta :D

Weas

Jaaa...

Så här efter nån timme har jag mitt första intryck. Fortfarande ett stapplande, men ändå. Eftersom datorn jag testat på bara är en AMD 1.4 MHZ med 512MB slött Ram så kanske detta blir inaktuellt, men F4 är fortfarande F4, fast stabilt. Dock väldigt minneskrävande. Min testdator swappar hela tiden, för minsta lilla textur behöver den betänketid. Har svårt att tro att det ska vara så, antingen är det datorn som inte vill eller så är det nåt  fel med installationen (hade lite problem med den så jag fick kopiera min skiva till hårddisken innan det gick). För övrigt så var installationen smidig o framför allt enkel. Glöm "dansen"!

AF verkar vara F4 som F4 var tänkt för (hjälp när var det det släpptes?) Mycket snyggare förståss, men  simulatormässigt är det en höjdare. Grafiken är ju upphottad, men det känns och ser fortfarande ut som F4.

Känslan i spelet kan jag inte uttala mig om eftersom jag inte har kontroller utan bara har sett mig om med autopilot på. Jag tror att F4 AF ska upplevas multi o inte single, så jag ser fram emot att möta er online när ni kommit igång. Ska dock inte dissa kampanjen innan jag fått chans att testa den ordentligt! Satt många timmar med F4 när det kom, och nu verkar de ha fått igång funktionerna som man saknade.

Jag har några bilder, men saknar server att lägga dom på...
Nordic Simulator Group
www.nosig.se