Nån som är sugen på att lira nåt?

Started by Rivvern_, May 16, 2005, 14:24:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dubble0zero

Japp...
Jag är riktigt sugen på att köra den där COOP banan där man först ska ta några ruiner, och sen försvara de, fast man måste nog vara lite fler än två på den för att det ska bli bra...
...000... =)

Rivvern_

Ikväll då? Sista kvällen med BB på ett tag..

Kan tänka mig FS2004, Live for speed eller cross racing championship... Jävligt snyggt är det.. Hyffsad fysik med..

Och H&D2....

Kanske IL2..

:)

Horizon

Inte EVE då? ;)

Jävlar vad det krigas nu. Vi är i krig med flera rövarband som försöker pressa oss på pengar. Men vi står starka (hoppas jag) och ger dem vad de tål. Själv skall jag snart börja köra Battle Cruiser. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Nån som vill lira nåt?

Har:

LFS S2
IL2
Hidden and Dangerous 2
BF2 Demo
CS:S
FS2004
COD
Close Combat 5
Falcon 4.0


Horizon

EVE för böfvelen. ;)

Har ju avancerat lite nu om man säger så. Minar 2-3 miljoner ISK i timmen med min nya Retriever Mining Barge. Har även köpt mig en Thorax Cruiser och blh har byggt en Brutix Battle Cruiser som jag härjar runt i. Jäklar vilket tryck det är i den när jag släpper lös mina heavy neutron blasters. :)

Har även hunnit bli sprängd i atomer och poddad ett par gånger, hehe...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

jag ska nog plocka isär mina krånglande pedaler o fixa lite sen blir det nog LFS
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Horizon


            EVE för böfvelen. ;)

Har ju avancerat lite nu om man säger så. Minar 2-3 miljoner ISK i timmen med min nya Retriever Mining Barge. Har även köpt mig en Thorax Cruiser och blh har byggt en Brutix Battle Cruiser som jag härjar runt i. Jäklar vilket tryck det är i den när jag släpper lös mina heavy neutron blasters. :)

Har även hunnit bli sprängd i atomer och poddad ett par gånger, hehe...


DU är SKADAD!   :P


Rivvern_

QuoteOriginally posted by Obizzz


            jag ska nog plocka isär mina krånglande pedaler o fixa lite sen blir det nog LFS

Och sen kan du ju passa på att fixxa micken med! :P Ligger på TS... Håller koll på LFS world..

Bra den sidan eller hur?