News:

No significant change

Main Menu

Gripen-uppvisning

Started by Andreas, April 14, 2005, 21:29:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

Från SvD idag
Och en liten pressrelease

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Tufft. Nu får NATO snart akta sig. Vi kommer att sälja Gripen kors och tvärs över globen förhoppningsvis. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

TrakDah

Jo, jag tycker också det är ballt att Gripen nu har räckvidd så att de plan som är stationerade i Skåne når norr om Globen, och tvärtom! :D

/TD

Horizon

Typisk fördom. Jag har faktiskt hört att de når norr om Uppsala! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

QuoteOriginally posted by Andreas

http://www.flightlevel350.com/search.php?start=0&where=title&keyword=JAS39%20Gripen

"Fredrik flyger inte så det ryker, utan det är regndroppar som avlöses...."

LOL :D
Gripen - flyger så det ryker. Kunde ju annars vara en rätt kul slogan

Mr Jim

QuoteOriginally posted by BEQ

Ni som bor i norra Sverige bör i sommar ta er till en ort där det blir uppvisning med Gripen. En av de absolut bästa uppvisningar jag sett genomförs då. Bl a Lycksele kommer att få besök.

Finns det mer information om detta? Jag bor ju i norra Sverige ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Andreas