News:

No significant change

Main Menu

Kvällen batalj!

Started by Horizon, February 25, 2005, 22:40:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

KeyCat

#24
QuoteOriginally posted by Control87th
Ett värre problem var dock att mitt uppdrag som hade lika många fi som tidigare uppdrag gav mig och Shar/Jotte under 5 FPS. nästa steg är att testa med att endast köra med GL-scriptet (jag vet inte hur jag tar bort resten)

Tror inte TACTevent påverkar så mycket (körs bara på spelarna inte AI) men jag kan givetvis ha fel, kan iofs ha att göra med ni körde med respawn har inte själv testat så...

Det mest krävande är just GL II scriptet som gör en massa beräkningar kontinuerligt.

Använde du de senaste mallarna (de med tracers etc.)?

QuoteKC, har du en sekund över någon dag? Vi behöver inte ta allt på en gång (för det har jag ändå inte tid med  ).

Visst skulle vi kunna ta lite på TS någon gång.... Själv åker jag bort ett tag f.r.o.m imorgon men är tillbaks om ca en vecka men vi är ju ganska många här som kan göra uppdrag kanske även ctrl, Jotte, Shar, granQ (och säkerligen fler????) kan bistå med "nybörjar hjälp" på TS?

Men mitt stående tips är dock att börja smått utan grandiosa planer och bygg vidare från det... Det viktiga är inte hur stort uppdraget är utan istället att det blir ett komplett uppdrag med lite vettig briefing, realistiska mål samt vettigt avslut om man når (eller ej når) de uppsatta målen...

Som sagt, är tillbaks om ca en vecka... Ha det!

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Control87th

Tror jag använde mallen med ALLT :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Horizon

Ok, KC vi kör på någon dag med TS. Jag har egentligen ingen brådska så alltså (skriver uppsats i skolan just nu), men det kunde ju vara kul att spotta fram något innan intresset falnar igen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names