News:

No significant change

Main Menu

1.1-demo ute.

Started by Clark, February 18, 2005, 16:10:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Hur jag menar? Tja, jag är dumdristig och sätter allt på max i tro och kanske hopp om att min burk klarar det. Enveten som jag är vägrar jag erkänna att burken kanske börjar bli lite gammal :D
snappahead

Phlerp

QuoteOriginally posted by Horizon


           
QuoteOriginally posted by BEQ
Prova att landa Su-25 och sedan under utrullningen fälla in stället... snyggt

Här är jag inte riktigt säker på om du menar att det är snyggt eller om du menar att det suger gammal illaluktande Wettex-trasa. ;)
Hmmm... låt se... "snyggt" .... ja du det låter ju precis som "suger gammal illaluktande Wettex-trasa". Likheten är slående. Och innebörden är ju i princip densamma. :-OO

Ska nog akta mig för vad jag skriver här i fortsättningen. Horisonten verkar ju kunna tyda saker hur som helst. Vem vet, om jag skriver "i kväll ska jag flyga IL2" så kanske han tolkar det som "igår hoppade jag runt i min lägenhet på ett ben med högra stortån instoppad i näsan" ;)

Lupson

Jag tycker det är ganska stor skillnad gentemot 1.02 på mitt system. Uppgraderingen från AMD 2000+ med PC133 minnen till Athlon64 3200+ gjorde oerhört stor skillnad på min burk. Men nu har ED tydligen lagt in mer högupplösta marktexturer (t.ex) och då tror jag att mitt gamla (men fina) grafikkorts 128-bitars minnesbuss får svårigheter att hänga med. Kör dock helt oöverklockat för tillfället, ska skruva upp FSB:n i 270 mhz och dra upp grafikkortet till dess maxnivåer så får vi se om det blir bättre...LOMAC verkar lida av taskig alpha-blending i explosioner / rök vilket gör att jag lätt kan få 0-1 fps nära explosioner, ex. vid strafing.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

BEQ

Jag tyckte det var snyggt när kärran först tog in nosstället och sedan huvudstället och sedan gled på buken.

Har inga problem med hack och sådant. Har iofs inte rört några grafiksettings sen installationen eftersom jag kör på en 2400+ med 768 MB RAM och GF4-kort.

Horizon

QuoteOriginally posted by BEQ
Jag tyckte det var snyggt när kärran först tog in nosstället och sedan huvudstället och sedan gled på buken.

Ok. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

Ok, Horizon... Det är helt fritt att ignorera mina drygheter och sarkasmer .... snyft! ;)

Horizon

QuoteOriginally posted by Phlerp
Ok, Horizon... Det är helt fritt att ignorera mina drygheter och sarkasmer .... snyft! ;)

Du behöver ignoreras med jämna mellanrum så att standarden på dina inlägg höjs. :D

P.s. Säg nu inget om standarden på _mina_ inlägg. Då blir du ignorerad igen... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

QuoteOriginally posted by Horizon

P.s. Säg nu inget om standarden på _mina_ inlägg. Då blir du ignorerad igen... ;)

Behövs väl inte. Trodde det var underförstått  :D
Fast jag trodde ju att det var kvantitet istället för kvalitet som räknas... Hur många inlägg har du lag? :-OO