News:

No significant change

Main Menu

Poäng i 3DMark05

Started by Horizon, February 07, 2005, 00:05:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Control87th

Coolt Zebra/Maverix

I princip den spec jag siktar på, planerat inköp antingen i mellandagarna om det kommer något bra erbjudande eller efter att ATI kommit med något konkurerande som drar ner prislappen på gfx med nån tusing eller två... Vill också vänta på att mkort med Nvidia680 finns tillgängligt. (Gärna ett ASUS efterssom jag är väldigt nöjd med mitt nuvarande 875 kort)

Sist jag testade att plocka ihop en burk på datorbutiken.com så slutade det på ca 16 lakan...
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



KeyCat

Nice burk Zebra! :)

Ni är ett par steg före mig men jag spånar på kommande uppgradering som förhoppningsvis blir av i början på nästa år. Precis som ctrl siktar jag på en liknande spec...

PS: Mav vet du vad för BIOS-tillverkare det moderkortet använder?

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Control87th

Zebra/Maverix... inte läge att testa OC, på forumen nämner de dessa core2duo som varande de nya c300A :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Maverix

Det enda stora problemet med 8800GTX är att det inte fungerar med Falcon. Ärendet är adresseat till både Lead Pursute och Nvidia, nu håller vi bara tummarna för en ny drivrutin.:-OO :-/

Control87th

Ajdå! Men med tanke på att 8800 är kortet att ha just nu så misstänker jag att LP jobbar för högtryck med problemet.

Jag satt och konfade på datorbutiken igen... det verkar som om jag blir utan lön i januari :-OO
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Maverix

Kör med www.komplett.se"  helt suveränt sortiment och service;)

Control87th

sortimentet, priser och service må vara bra, men konfiguratorn suger jmf med datorbutiken :-/
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



zebra

Satt o lekte lite igår efter att Mav lämnat mig ensam med datorn.
Har gjort min tenta och fått min nya dator...  :D  snacka om att vara
barn igen.  En tidig julklapp.
Körde lite CoD2 och det flöt på så d-vla snabbt så att jag inte hann med. Trots
högsta upplösning.  Testade också lite Lock on.... OJ!!! första gången jag
kan uppleva tjusningen med grafiken. Nu får man sätta sig in i funktionerna också.

Som sagt,, lite smolk i bägaren är att F4 inte funkar, men jag är optimist i det här fallet. Så snart den är igån så är fritiden räddad
:p

Ett stort tack till dig Maverix för all hjälp och expertkunnande.

z.