Vat brukar ni spela nånstans??

Started by Flushy, December 27, 2004, 19:06:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Flushy

Hej! är supersugen på å spela lite med andra nosig medlemmar,  har ni en speciell server uppe eller bestäms det med posts? har ni Ip adresser eller kör ni via HL?

tack

Capt.FlushGarden

KeyCat

Hej Flushy,

För det mesta brukar vi ses på NOSIG's TS2 server och därefter bestäms om vi skall hoppa på en dedikerad server eller om vi skall lira nått co-op mission.

För det mesta brukar det alltid vara någon på framåt kvällen (20.00-23.00) annars är det bara att ligga kvar och avvakta, nedan följer IP och lösen till TS2 servern.

IP: 129.16.145.3
 Pwd: hejsna

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Control87th

Oftast lägger vi oss på NOSIGs teamspeakserver, vi lirar nästan varje kväll nu i helgtiderna. Det blir oftast att någon av oss hostar ett antal co-op uppdrag.

Ute på stora stygga Internet hittar de flesta av oss oftast till F-16 servern
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

BEQ

Du skulle inte ha varit så snabb med att lämna ts. Hade jag vetat att du var på väg att sticka hade jag avbrutit det pågående missionet då jag var den ende kvar i livet. Du missade ett bra uppdrag sen, men det är bara att titta in igen. Nu kör vi nog inom en timme igen.

Flushy

QuoteOriginally posted by BEQ

Du skulle inte ha varit så snabb med att lämna ts. Hade jag vetat att du var på väg att sticka hade jag avbrutit det pågående missionet då jag var den ende kvar i livet. Du missade ett bra uppdrag sen, men det är bara att titta in igen. Nu kör vi nog inom en timme igen.

Ops!, sorry, för mig va det helt ok, jag va inte sur eller nåt hehehe :) , jag är inte så himla duktig på Coop missions ändå,  kör oftast dogfight på War clouds WF på HL, men jag hoppar på nån annan gång då om d e ok :)
gott nytt år!

John

NickeNyfiken

Som Ctrl sade, gå in på nosigs TS (teamspeak) server och lägg er och idla vid 20.00 tiden.
Det brukar bli något coop mission varje kväll nästan, även om deltagar antalet varierar.
Men de senaste dagarna har vi varit mellan 5 och 7 personer.

Så känner ni er sugna på en IL2 runda så fega inte,  det är bara att dyka upp. Ju fler man är desto roligare är det.

//NN
If you cant stand the heat, get the hell out of the kitchen. :D

Control87th

Hade en häftig session på F16 servern nyss, det är inte så ofta det blir air to aor, men när det väl blir strid så blir det mycket adrenalin.

Blev först påhoppad av 3 109or i min IL-2a, lyckades linka hem och landa. Lyfte sen i en Mig3 för att hjäpla en polare i en M3 som samma tre 109or var på, ingen dog och striden slutade med att 109orna stack (troligen problem med soppa). Trots att inget registrerades i någons logg, vart det häftiga 15min.

Jag lägger mig numera på F16 TS när jag kör FB.

--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

KeyCat

ctrl och RR, tack för några trevliga rundor ikväll på F16's server! Var skoj med allt avslaget och förhoppningsvis blir det lite mer folk någon annan gång :p

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<