News:

No significant change

Main Menu

Viggensimulatorn

Started by Nauwa, December 12, 2004, 22:43:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mupp

Germunsch va läckert! Rysansvärt stor duk, eller ljuger kameran? Man blir riktigt sugen på att komma och titta, det verkar riktigt mästerligt. Fortsätt med det fina arbetet, och hör av dig när du tröttnat och börjar på nästa projekt.

Nauwa

Filmduken är 180x180cm, den kommer dock i färdigt utförande att vara 200x160cm.
Upplösningen är något sämre än vad som syns på filmen, men det är otroligt häftigt att flyga den.


Bax

Häftigt !
Hur långt har du kommit med hårdvaru anpassningen ?
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Nauwa

Jag har inte börjat med att koppla in hårdvaran än, för tillfället läggs all energi på att bli klar med SI't men i morgon (måndag) kväll så ska vi börja bygga kabelstammar för att förbereda inkoppling mot PHCC (interfacet) till FS

Nauwa

Phlerp

Nu finns det ett forum för simulatorn. Där kan man just nu se ett par bilder på lite nyheter som det jobbats på ett tag. :D

Mupp

Forumet fick lite spel när jag postade, meddelandet kom dock fram. Som god kamrat så kollade jag naturligtvis aldrig vad det stod när felet uppstod, men det kanske kommer igen nån gång, och då ska jag visa framfötterna.

Nauwa

Du kan vara lugn, felet vid postning på forumet kommer att dyka upp igen (det dyker upp varje gång man postar), har inte kapacitet att fixa det heller, men om någon känner sig hugad att försöka rätta till det så varsågod :-)

Nauwa

Nauwa

Eftersom mitt forum var lite väl enkelt och dessutom rapporterade en massa fel när man postade så har vi nu bytt forum på Mobil Flightsimulators.

Direktlänken som Phlerp postade skickar er till det gamla inaktiva forumet,
Det nya nås via hamsidan eller direktlänken http://mobil.flygsimulator.se/forum

Nauwa