LAN... om ni fick ta med en sak...

Started by griffin, December 09, 2004, 13:04:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

I brist på bättre att göra... så skapar jag lite fler nödvändiga trådar.

Tänk er frågan "Om ni fick ta med er en sak till en öde ö, vad skulle ni ta då" men så ändrar vi öde ö till LAN i Halmstad. Och med tillägget att datorn inte gills eftersom den är som transporten till ön - själva orsaken att vi är där.

Nej, skippa allt det självklara och tänk mer på nåt som ni gärna visar alla andra nosigare nä vi ändå möts. Ni KAN ju omöjligen ta med hela alla säsonger av Star Trek i orginalfodral, eran nya fotomodellsälskarinna eller hela garage-cockpiten. Så vad blir det?

För min del... måste jag nog välja...

Får bli min fina Lego X-vinge... som jag i så fall skulle springa runt med mellan datorerna och göra coola laserljud till. Precis som förr i tiden. :)
snappahead

Mr Jim

Är det den stora x-wingen av typ "avancerat" lego eller är den lilla gulliga? Båda är i vilket fall läckra, en polare samlar på alla star wars lego-grejer, hehe ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

Den stora FETA. Har Tie-fightern med :D Stardestroyern står högts på önskelistan. X-vingen var faktiskt en julklapp från min fru. Det var några år sen nu men det var den roligaste jul jag haft sen 10-års åldern! Tie-fightern köpte jag efter att ha pantat lite burkar på gamla jobbet. Var inte direkt nån ansträngning, med tanke på mängden cola som dracks. Kändes så rätt att köpa nåt snuskigt kul för de pengarna! Nu står de på min bokylla till Lukas (2Ã,½ år) stora förtret.
snappahead

Lupson

Hade det varit sommar hade jag nog plockat med mig en fotboll så man kunnat kicka lite boll mellan uppdragen. Allt för att bränna lite av alla kalorier från kebabpizzeorgierna det lär bli :)

Men eftersom det är vinter nu...jag är mäkta stolt över min fikusväxt som jag ömt vårdat och sett utvecklas sen jag köpte den. Blir alltid lika glad när den får ett nytt blad. Annars får jag nog plocka med mig mitt signerade idolkort på Per-Edmund Mordt!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Rivvern_

En slav. Som fixar mat, kokar kaffe, handlar gotte, putsar bort flötfläckar, bäddar min säng, fixar alla problem som kommer att uppstå.

(Är detta moraliskt riktigt??  ;) )

Får man välja nåt jag INTE vill ha med?
Det skulle vara jobbet...

griffin

Nej nej, det du pratar om kallas flickvän (eller fru om man uppgraderat). Det fick ni inte välja :D
snappahead

Rivvern_

jag antar att man får ta med saker man inte har.....

Då tar jag med varsin rc Leopard 2:a till alla på lanet. STÖRSTA modellen så ska vi ha ett riktigt krig!!

Obizzz

Jag ska ta med mig en gammal uttjänt Viggen man kan leka med.. eller vänta nu det finns redan ett gäng där :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst