News:

No significant change

Main Menu

lomac intresse?

Started by erikN, November 22, 2004, 21:38:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Obizzz

erikN: Fozz jobbar som grafiker på ett spelföretag :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Fan, lomac hackar här med. Är väl mitt radeon 9700 som storknar gissar jag. Blir lite sporadiskt lirande dock och nu känner jag abstinensen öka :D
snappahead

Horizon

QuoteOriginally posted by griffin

Fan, lomac hackar här med. Är väl mitt radeon 9700 som storknar gissar jag. Blir lite sporadiskt lirande dock och nu känner jag abstinensen öka :D

Skumt... LockOn hackar inte det minsta på min burk och jag har bara ett Radeon 9500 Pro och kör i 1280*1024. Du kanske skulle kolla inställningarna Jens? LockOn går fint att köra utan FSAA och AF. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Så du menar att 1600 x 1200, all grafik maxad SAMT FSAA x 6 är dumt? :D

Får väl skaffa ny burk... 3.0 GHz och ett AGP kort... fnys... ;)
snappahead

erikN

vad jag vet så är lomac ganska känt får att gå lite knackit även ifall du har en väldigt bra dator. Online ännu värre då nätkoden är inte direkt vad den borde vara....Det finns dock en massa små modar som kan hjälpa att höja fpsen. Jag har några och de funkar fin fint :)

TrakDah

"Hackar" gör LO för mig med. Och en del andra spel (således inte LO-unikt)

I samtliga (!) fall löses detta av att köra med FSAUTOSTART och stänga av Antiviruset under tiden jag spelar (jag behåleer ZA på, nåt skydd måste man behålla)

/TD

deBug

QuoteOriginally posted by TrakDah

"Hackar" gör LO för mig med. Och en del andra spel (således inte LO-unikt)

I samtliga (!) fall löses detta av att köra med FSAUTOSTART och stänga av Antiviruset under tiden jag spelar (jag behåleer ZA på, nåt skydd måste man behålla)

/TD
Vad är FSAUTOSTART ?

//Harry