News:

No significant change

Main Menu

Bortskänkes! Bråttom!

Started by ft, November 19, 2004, 11:21:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Nauwa:\>> Självklart var det ett skämt. Det där om oljefatet var mer en fortsättning på att du tänkte ställa ut sakerna på altanen tills de skulle slängas. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

deBug

QuoteOriginally posted by Horizon
Hehe, vilket hög med skräp. Sågar man den i små bitar kan man få ner den i ett sånt där oljefat och göra en fin brasa! :)

Garva som fan när jag läste ditt inlägg Horisonten.
Härligt med folk som saknar alla hyfs spärrar :D :D

Fy på dig Horisonten !!!
Hade jag inte träffat dig så skulle jag nog reagarat likadant som Nauwa.

Fan grabben har ju säkert lagt hur mycket tid som helst på bygget (Jag tyckte det var otroligt snyggt rent byggmässigt även om elektroniken var lite föråldrad)
Sen vill han SKÄNKA bort det å så kommer du å dissar han !!
Fy skäms

Men djävligt skoj inlägg :)

//deBug

Horizon

Ja jag får väl leva med skammen ett tag. Man vill ju inte skrämma bort folk genom att bara visa sina dryga sidor... :)

Ärligt talat så är jag grymt imponerad av folk som orkar lägga ner så mycket tid på att bygga dylika saker. Själv har jag ju svårt att avsätta tid för att bara öppna lådan och strippa fast lite kablar som hänger och dinglar. :)

Nä, åter till fysiologin. Jag har ju lovat RedOne att jag inte ska hamna i omtenta efter nyår. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BloM

Fyfan. alltså varför villd u skänka bort de verkar ju as snyggt ;)

Nauwa

Cockpiten har nu hittat ny ägare, så nu kan jag börja montera ihop min AJ37 cockpit, golvet till den anlände samtidigt som den gamla cockpiten åkte ut, vi fick också fart på belysningen i instrumenten i går kväll.

ft

Nauwa,
skönt att höra och skönt att se att Håråsånt inte lyckades skrämma bort dig mer än att du återvände för det beskedet. Kändes pissigt att den skulle på tippen! Får se när jag hittar vägarna förbi som jag utlovade (eller möjligen hotade med). :D

Hur hade du löst återfjädringen i pedalstället?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

QuoteOriginally posted by Nauwa


            Cockpiten har nu hittat ny ägare, så nu kan jag börja montera ihop min AJ37 cockpit, golvet till den anlände samtidigt som den gamla cockpiten åkte ut, vi fick också fart på belysningen i instrumenten i går kväll.

Trevligt, lägg gärna upp lite bilder på bygget! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Bleedin

Cockpit:en har "landat" i mitt garage...

Helt osannolikt att jag fulkommligt snubblade över detta och att jag dessutom fick den gratis. Hur som helst kommer jag inte ha några som helst problem med sysselsättningen på min fritid en lång tid framöver...
...vilket jag i och för sig inte hade tidigare heller... ;)

Vill passa på att tacka Nauwa och även ft (som lade in tråden).