LAN i Halmstad Jan 2005

Started by RedOne/ zalzam, November 15, 2004, 23:56:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

QuoteOriginally posted by Swebeast

Nice avatar Horizon...det är en sådan vi har och skjuter sönder minor med på jobbet....kallas AG90 (Automatgevär 90) hos oss.

/A

Visste att du skulle gilla den Anders. Jag har allt hört om er lilla gröna traktor med splitterskydd och tuff balkong på taket. :)

Har faktiskt fått tillfälle att provskjuta vapnet i fråga. Härligt tryck i den bössan måste jag säga. Känns i kroppen om man säger så. Hade jag fått göra om lumpen hade jag valt att göra den som jägare på K3, med AG90 som personligt vapen. Materialförstörelse... ahhhh... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Hehe, Ag90 fick jag leka med i lumpen, det var malla i den bössan :)
snappahead

SledgeHammer

Synd bara att den har problem med låsklackarna. De spricker.

Tskp är tuffare. Det är ju alltid mer eld som behövs =)
Mvh  - Stefan -

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Horizon

Hade jag fått göra om lumpen hade jag valt att göra den som jägare på K3, med AG90 som personligt vapen. Materialförstörelse... ahhhh... :D

Brorsan va jägare på K3 karlsborg. Tror ni att han satt hemma framför datorn med den gröna baskern på och spelade Delta Force och alla andra krigsspel..

Ja det gjorde han och han va mycket stolt över det..   ;)

griffin

Joh, nog har man varit på K3 och Karlsborg alltid. Men inte fan hade jag tid eller ork att lira.... :)
snappahead

Bjoernen

Ammröj i boden =) skjuta miner me ag 90 hoppas jag :D
Kort lätt attack spade !

Bjoernen

Kan man komma utklädd med cammo kläder o Mp 5 a? :D bara undrar skulle vara kul
Kort lätt attack spade !

Rivvern_

Kan nån uppdatera oss gällande upplägget för lanet.. Om det nu är nån som planerat nåt.. (RedOne?)

Vore trevligt att kunna diskutera det.