News:

No significant change

Main Menu

IL-2 nu?

Started by Horizon, October 25, 2004, 17:49:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ctrl

Påminnelse, ikväll (onsdag) 19:00.

Jag har ett mission som jag tror kan bli skoj att köra flera gånger sittandes i olika plan, det innehåller 4st av vardera: Beufighter, Corsair, P51, P38, Zero och Ki84.

Uppdraget utspelar sig i Singapore, USA attackerar två jagare, ett hangarfartyg och en flygbas, Japan försvarar och (AI) attakerar ett hangarfartyg.

Alla startar i luften 3-6 min från målområdet, Corsair landar på hangarfartyg, de andra på en bas norrut, Zero och Ki84 landar på valfri bas i närheten. (Om inte humans lägger sig i så slås amrisarnas hangarfartyg ut av AI!)
Control
87th Stray Dogs VFW

Subroc

en sista koll, nu har jag patchat upp till 4.09b1 + 4.09b1 skinpack, då är allt klart för online med er?
från någons tips passade jag även på att spara en installation med 4.08 på

KeyCat

Du e redo Subroc ;) och bra du spara en kopia av 4.08m för alla ded. servrar kör den versionen samt att du slipper ominstallera IL2 när/om 4.09m final släpps!

Joinar eventuellt senare när det svalnat...

/KC

>> It's all about teamwork! <<

ctrl

Det lutar åt att det blir flygande även ikväll  :)
Control
87th Stray Dogs VFW

ButcherSwede

Låter skoj, är ni ett gäng som kör lite då och då bara? Posta gärna vad det är för IP osv som gäller så är jag på också.

RedOne/ zalzam

Jag är oxå på   ;D
------------------------

Lasse Sandberg

ctrl

- Det verkar som om onsdagar 19:00 är/blir en fast tid
- Vi möts alltid på teamspeak: ts.anrop.se lösen: hejsna
- Vi har inget fast serverIP utan det meddelas på teamspeak av den som har en sjysst burk/lina och coola missions vid varje tillfälle

Vi har varit 5-7 personer vid varje tillfälle och det verkar som om vi växer i antal för varje vecka som går :D
Control
87th Stray Dogs VFW

ctrl

På onsdag är det dags igen, vi inleder med i princip samma mission som sist, fast moddat så det är mer action och mindre flygtid till/från allt det roliga
Control
87th Stray Dogs VFW