News:

No significant change

Main Menu

IL-2 nu?

Started by Horizon, October 25, 2004, 17:49:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Även jag blev uppknuten i sociala aktiviteter. Hade inte rätt version ändå och hade väl inte hunnit fixa det under dagen i vilket fall... men ändå.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

Nu kör jag och Justin en sväng IL2! Är du snabb kan du vara med!

Rivvern_

Jag och Justin Case har kört lite coop! Skoj!

Om nån är sugen på att vara med nån gång är det bara att hoppa in på TS!

Sovdax, over and out.

Justin Case

Ja det är alltid kul att slå ihop våra kloka skallar och skjuta ner lite bandits!

Rivvern_

Jag har fortfarande D-day coops.. Finns på TS om någon är sugen!

Rivvern

Igår flög jag, Justin Case och Keycat ett riktigt helvetesuppdrag. 

Vi startade någonstans ute i "the pacific". Uppdraget är att intercepta fientliga bombare. Vi startar och klättrar långsamt till 4000 meter. Jag funderar på om det finns mygg på 4000 meters höjd då jag ser en svärm klockan tolv. När jag kommer närmare förvandlas svärmen med mygg till en svärm med fientligt flyg! Nu bryter helvetet lös. Vi engagear fi och hamnar snabb i dogfight. RedOne gör en alldeles för snabb dykning och får blackout och krashar i havet. Jag skjuter ner en fi och Justin Case tar nåra stycken. Det är en riktig furball med massor av fi. Snabbt vänder vi hem för att inte komma ifrån bombarna. På väg tillbaka hamnar vi i en ny dogfight och justin case förlorar en vinge. Jag skjuter hål på en fiendes vinge som börjar brinna. Fienden drar tillbaka och jag landar oskadd.

Nu måste jag äta frukost.

RedOne/ zalzam

Vilken IL2 Server är det som gäller nuförtiden?
Funkar Allseeingeye fortfarande eller är den ersatt av något annat program?
------------------------

Lasse Sandberg

KeyCat

UK Dedicated 2 (UKD2), IMO den bästa!

Version: 4.08m
IP#: 195.149.21.12
Port: 21000

De har en egen TS server (se info när du loggat in på IL-2 servern) och för bästa möjliga teamwork krävs att man loggar in även på den och ger sig tillkänna....

Vad det gäller ASE så har jag ingen aning eftersom det är ovanstående server jag använder till 99.9% och har gjort en genväg till den direkt, så ett dubbel-klick och pang jag e inne :)

/KC

>> It's all about teamwork! <<