News:

No significant change

Main Menu

Lock-On v1.1 Videos

Started by S_Z, October 11, 2004, 18:23:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Hmm, ser att ingen svarat på mitt inlägg ovan... vilket medför att jag genast börjar fundera på om det kanske är version 1.02 (observera nollan i mitten) som finns ute nu. Tänk så man kan fluddra till det... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Clark

Japp, det är riktigt Horizon. Ibland hjälper det att tänka efter, något du kanske borde gjort innan du frågade... hehe.

1.1 är en addon egentligen, med en ny version av Su-25 flygbar plus lite annat smått och gott. Men jag tror 1.1. också kommer levereras som en fristående patch för dem som inte vill lägga ut pengar på ännu en flygande rysk maskin.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Horizon

Jag flyger ju bara F-15 och A-10 så jag kanske inte behöver den patchen då. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

granQ

nja, min ryska är ju rätt kass och tråden innehöll mer "wow, coolt, kommer det bara vara till su25t?" (körde en babelfish) men undra om finns något mer officielt typ.. "ny fysik delen kommer släppas tillsammans med 1.1)" osv..
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

S_Z

QuoteOriginally posted by granQ

nja, min ryska är ju rätt kass och tråden innehöll mer "wow, coolt, kommer det bara vara till su25t?" (körde en babelfish) men undra om finns något mer officielt typ.. "ny fysik delen kommer släppas tillsammans med 1.1)" osv..
nja, mer officiell information än det där (direkt från utvecklarna själva) finns nog inte. Lock-On v1.1 kommer ju inte ha nåt att göra med Ubi så där lär det nog inte dyka upp nåt. Jag har för mig att de (ED) sa att de skulle slänga upp en egen sida när det började närma sig release.

Jotte

Om man kör lite backtracking på den url:n ovan kommer man till en sida som mycket riktigt visar en logo och som säger "Site is under construction"

http://lockon.ru/

deBug

Snyggt !
Eagle Design har återligen bevisat att de gör den snyggaste flysimulatorn!

Men eftersom man inte kan göra missions som avslutas när ett eller flera objectives är uppfyllda så kommer det inte att bli en simulator som man flyger i MP.
Jag får aldrig någon puls när jag flyger MP pga av det här.
Det är ju skitsamma om man lyckas eller inte med sitt uppdrag.
Uppdraget snurrar vidare och spelare kommer och går på publika servrar.

I LAN funkar ju det för då kan man stänga servern och se hur det gick men på publika servrar är det här en stor brist i designen.

Jag säger som KeyCat, de borde ha tittat på OFP för att se hur man bygger en vettig editor med end/win conditions, triggers och placement radius av objekt.

Phlerp

QuoteOriginally posted by deBug
Jag säger som KeyCat, de borde ha tittat på OFP för att se hur man bygger en vettig editor med end/win conditions, triggers och placement radius av objekt.

De borde tittat på F4 och gjort en dynamisk kampanj :D