Ser numera ljust ut för pansarslag i OFP!

Started by KeyCat, July 25, 2004, 00:40:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

granQ

wow ctrl, notepad uppdrags byggare.. okey man fick fixa en hel del i notepad förr i tiden när ofp var i version 0.36

men vad är det för fel på editorn, bara skriva i dess init.

men det är:

init="[this] exec ""decoy.sqs"";";

som skall slängas in, blir ju dubbelt så många hartassar om du skriver i notepad jämfört med i editorn, som lägger på sig.



Hmm, doc sa du.. (tittar ut genom fönstret efter gubbe med rödakors armbindel)..

Vet ej vem det är men minns ni sa något om harplinge när jag lirade första gången tror jag.
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

KeyCat

Japp, igår var det heavy action och jag tror vi hittade en rätt bra balans!

Kanske inte helt superrealistiskt att ett par M1A2 kan överleva och slå ut så många fiende tanks men för egen del gäller det även att ha skoj när man lirar så det svåra är att hitta rätt balans mellan realism/skoj :p

Har ännu inte skrivit någon README.TXT men om någon är intresserad av scriptet kan ni bara hojta via ICQ (under förutsättning att det stannar "inom NOSIG" tills jag är helt klar).

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Jotte

Ja speciellt den sista räden vi gjorde var riktigt kul. :D
Dessutom har jag upptäckt att KeyCat bör gå till förrådet och byta ut sin kompass som har 2 S på sig,... Söder och det andra söder. Dessutom har han två vänsterarmar... vänster... och, just det, den andra vänster  :p :D :p :D
Sorry KC kunde inte låta bli. :D Det var underbart roligt när vi snurrade runt som på tiviloi pga höger, vänster, norr och söder förbistring. Tack till dig och ctrl för en rolig session. :) :)

KeyCat

LOL - skall se till att byta ut min kompass och bägge armarna :D

Tänkte på en sak innan jag somna....  Man kanske kunde ha stor nytta av en Kiowa Warrior som support till tanksen som kunde observera fi's rörelser från behörigt avstånd med optiken och rapportera till "the heavy guys" via radio eller med rök FFAR (tror att det finns i BAS Kiowan).

Flyger själv gärna helikopter om jag kan få en co-pilot som spanar i optiken ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

KeyCat

Pansar Test #9 är upplagd på min FTP om det blir lir ikväll? Finns nu en OH-58D Kiowa Warrior + 2 x M1A1 Abraham MBT samt 1 x M2A2 Bradley att tillgå så det hade varit skoj om vi blev 6-8 stycken!

Detta behövs:

OFPR 1.96
Invisible Target Addon 1.30
BAS OH-58D Kiowa Warrior 1.10

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<