News:

No significant change

Main Menu

Elite 2004

Started by Salsam, June 11, 2004, 08:44:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Magnus

QuoteOriginally posted by Salsam

Precis vad jag tycker Magnus... Focus var kanon!
Dock var flygvapnet lite fega i sitt uppträdande :D :D :D  (med viss risk för att röra runt i geting boet)
Jag blev mer imponerad av flygningen där än nere i tyskland :D (åter igen stolt svensk)

Nästa år tar vi med Rbs 97 och då ska ni få :D

Jo det vore kul om luftvärnet sköt fler än 2 robotar också under nästa focus.. (med risk för att röra runt i getingboet) :D

Salsam

Ja i så fall sköt jag den ena och den träffade en 39a fast han var förstås på väg hem redan :-( ;)
Fast då menar du kanske Hawk?

Var du själv imponerad av övriga länders insattser? Jag fick bara chansen att titta på deras Lv system och klänga lite på en Tornado.
Btw så får du förstås inte vara med i frågetävligen "Name that aircraft" från filmerna :D :D :D Och det skulle ändå inte ge extra poäng om man känner pilotens namn :p
Kan ju glädja er alla att det inte finns med någon TK37a (kommer att envisas med TK37 vad ni än säger :D ) på siktes bilderna :)  Men så sköter ni ju å andra sidan er jobb då ;)

Magnus

Den stora frågan är väl hur man skiljer en GR4 Tornado från en ECR på 5 kilometers håll... ;)

Horizon

Lägg genast upp filmerna igen, eller begå självkritik och posta den där filmen på den ryska megaövningen i början på 80-talet. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

håller med, kunde bara snegla höger lite då och då för att konstatera att jag vill se hela :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Salsam

hehe, ja filmerna är uppe igen, om ni inte märkt det ;)
Den där Zepova (eller vad den nu hette) blir det nog till att vänta med... jag är inte rätt person att fixa det, men någon får gärna låna filmen och fixa det åt oss andra :D

Horizon

QuoteOriginally posted by BEQ

Zapad (ryska för väst). Kördes varje år under sovjeteran och fortfarande vissa år.

/BEQ

I den filmen Salsam visade på lanet använde de hela Vitryssland som övningsfält (med reservation för felhörning). Gjorde de så varje år? Inte konstigt att hela systemet brakade samman i så fall... :)

Horizon

QuoteOriginally posted by Salsam

hehe, ja filmerna är uppe igen, om ni inte märkt det ;)
Den där Zepova (eller vad den nu hette) blir det nog till att vänta med... jag är inte rätt person att fixa det, men någon får gärna låna filmen och fixa det åt oss andra :D

Första filmen går inte att hämta. Andra går bra.

Angående den ryska övningen kan väl Swebeast skaffa ett sånt där kort som gör VHS till .avi eller nåt sånt. Han gillar ju att köpa tekniska saker. :)