News:

No significant change

Main Menu

Filmer/Videosnuttar

Started by Mr Jim, May 23, 2004, 21:49:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Swede

Magnus

Finns det egentligen något som ser coolare ut än reverseringslandning på våt bana...

Edit:
Förresten så måste jag tillägga efter att ha sett en hel del flygfilmer och även satt ihop några själv (tack Adobe Premiere) så finns det en som slår alla andra. Helt klart den bäst klippta, bäst sammansatta och helt enkelt nummer ett i flygfilm (kortare film). Det är Van Halen Dreams Videon..  skön låt också. Tänk på att den är gjord innan Datorn knappt var uppfunnen.

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swede

QuoteOriginally posted by Magnus
Helt klart den bäst klippta, bäst sammansatta och helt enkelt nummer ett i flygfilm (kortare film). Det är Van Halen Dreams Videon..  skön låt också. Tänk på att den är gjord innan Datorn knappt var uppfunnen.

En som jag hittade på Patrick's Aviation som heter "Swiss Air force - Push the Limit".
Den är väldigt väldigt bra.. fina vinklar och vacker natur.

Horizon

Tanka även hem "Le Puma du Tchad". Grymt fina bilder. Kändes nästan som att åka personbil på vägarna. :)

Ta även "Helicopters Guns" när ni ändå är igång. Jag vill också skjuta! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

F16_Filur

Mer på PatrickÃ,´s Aviation...

The Fourth Generation Fighter: Gripen

Det här måste vara den bästa Gripenfilmen som gjorts hittills. Sanslöst snygga uppvisningsbilder. Jag inbillar mig att man kan se hur väl planet behåller farten i stigning, och även hur snabbt den återhämtas. Det är en japansk produktion på 700mb och 40 minuter som gör sig bra i helskärm.

Äntligen en film helt befriad från obegåvade klippningar.

Andreas

Tack för tipset! Ska ladda sen när jag kommer hem från jobbet.

Egentligen borde man bli betalande medlem där. Han måste ha stora avgifter pga all nedladdning.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

AndersO

Fast lite konstigt annorlunda musikval, fast det är väl sekundärt.
ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â