News:

No significant change

Main Menu

Filmer/Videosnuttar

Started by Mr Jim, May 23, 2004, 21:49:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

#408
https://www.youtube.com/watch?v=Lqk-Qln7-IM

https://www.youtube.com/watch?v=FVKLQG50wmI

Låten som spelas i slutet av klippen heter Mothers of the disappeared (U2). Från en mycket bra skiva.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names


Horizon

Riktigt fin super stall recovery där vid 2:44. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

F16_Filur

#412
Ja, under Angus första fina gitarrsolo.  :)

Hittade fler gamla godingar. Den gamla verkar tillägnad dig, och "Glimtar från Saabs flygprovverksamhet" har bla osedda klipp på olika vapen. Suverän film!

Glimtar från Saabs flygprovverksamhet

Saab 35 Draken and 32 Lansen, combat management infotainment - "Horisont" (1965)

Horizon

De där två var riktigt bra, man tackar så mycket! Gillar piloten som "ramlade ur" när han tappade stjärten på planet. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

F16_Filur

Ok, vilken tid är det? Har kollat så otroligt mycket på youtube nu att jag tappat grepp om både tid och rum.  :)

Lägger dessa här istället, känns som att jag redan kapat din F-22-tråd tillräckligt.

Fredens Hav

Saab J35 Draken Marketing video

En av tre flygfilmer inspelade i AgaScope. Men det vore ännu trevligare om SaabGroup kunde vara så vänliga att ladda upp filmen i korrekt bildformat! Proportionerna skall vara 2.35:1, dvs bredden skall vara 2,35 gånger höjden! Helge Sahlin, som verkligen jobbade hårt för att filmen skulle spelas in AgaScope skulle rotera i graven om han visste hur bilden här ser ut som nåt från Lustiga Huset på Grönan med en bedrövlig vertikal kompression som bara blinda idioter kan tolerera!

MasterTowpilot  2 år sedan

Brat

Kommentar till den undre filmen i ditt tidigare inlägg F16-Filur, tvåhundratusen transistorer.... undrar hur många jag har i fickan idag? :)
-Brat